May 17, 2002
Del 3 del 3 del 3!!!! nununununuuuuu!! 😉
Jättekul med en svensk artikelserie som tar upp lite av grunderna i HDTV! Det finns ju massor amerikanska "faktasidor", men de kan vara svårförståeliga tycker jag, en del är väääligt tekniska. Ser fram emot del 3 🙂
... och efter denna serie ser jag fram emot lite fler artiklar om HDTV som går in lite mer på djupet lite här och där kanske?? Skulle vara väldigt trevligt!
Bra jobbat!
November 29, 2001
airman wrote: Del 3 del 3 del 3!!!! nununununuuuuu!! 😉
Jättekul med en svensk artikelserie som tar upp lite av grunderna i HDTV! Det finns ju massor amerikanska "faktasidor", men de kan vara svårförståeliga tycker jag, en del är väääligt tekniska. Ser fram emot del 3 🙂
... och efter denna serie ser jag fram emot lite fler artiklar om HDTV som går in lite mer på djupet lite här och där kanske?? Skulle vara väldigt trevligt!
Bra jobbat!
Del 3 är uppe om någon timme, ska bara komma hem från jobbet först. 🙂
Edit: Vår kära chefredaktör informerade mig nyss om att vi har en annan artikel planerad för ikväll så min kommer dröja till imornon.
Angående fler artiklar så är jag sugen på att skriva fler. Hade inte haft något emot att recensera lite saker också. Lite visset med standalone-recensioner men jag hade kanske kunnat börja med att recensera min egen TV tex. (50 tums DLP-bakprojje med 1280x720)
November 7, 2001
Jag har ännu inte skrivit någon kommentar om det eftersom jag tagit det personligen med vår käre Undac, men som hemmabiofantast tycker jag också detta är suveräna artiklar.
Vi kommer satsa på att få in mer multimediainriktat material på NH också, något ni säkert märkt på våra nyheter. Men det kommer ta sin tid så vänta er inte en massa recensioner eller liknande inom en vecka bara.. 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)