May 17, 2004
Gascogne wrote: Vad jag kan se så har den fortfarande 2 strömkontakter.
Längtar tills kortet släpps. 😀
jag tänkte bland annat på det cylinderformade objektet (jag har ingen aning om vad de kallas och jag tänker inte bli elektriker heller 🙂 ) är ersatt med en kabel på den ena..
bland annat
det är troligtvis, men inte omöjligt nått annat, så att bilderna rör GTX (gtx kartong bland annat).
sen är det nästan garanterat heller ingen 3d modell, för vilken tönt gör två modeler av ett objekt från olika vinklar?
är just inte det tjusningen med den tekniken, att kunna se ett objekt från olika vinklar? 🙂
edit: sant delph1. den har även underlig kvalite (bilden) fast den kan också vara dåligt nedskalad.
kollar man dock på den andra bilden så ser man antingen en kass nedskalning ELLER så har tillvärkarna gjort bort sig totalt...
fläkten är oval!
October 5, 2005
Jag tycker att vu fortsätter med denhär diskussionen i denhär tråden: https://www.nordichardware.se/.....ml#1274532
Massa nya högupplösta bilder av skönheten 😛
September 12, 2001
Efter en massa olika bilder och annan "fakta" som har cirkulerat på nätet så är jag liiiiite tveksam till att detta stämmer helt och hållet.
Vissa saker med kortet verkar vara önskedrömmar tillfixade av nvidiafanboys !
Jag kan ha fel men vissa saker är lite skumt med kortet/korten...
January 8, 2005
hehe det är GTX och GTS som syns där.
om du jämnför med dom 2 nedersta bilderna av Hjalles tråd, så ser du klart och tydligt att bakre delens layout stämmer perfekt mellan nyhetens bild och hjalles bilder.
kolla främst på fläktens kontakt.
så jag skulle vilja påstå att det är 100% äkta eller så är bilderna från exakt samma ställe 😉
1 Guest(s)