August 22, 2005
ASUS som tidigare var en av de största tillverkarna av nVidia-baserade grafikkort har tagit steget över till ATi. Tidigare idag råkad enågon på ASUS lägga upp info om de kommande korten på sidan men det har nu tagits offline. Några kvicktänkta människor hann dock fånga ner lite av informationen och jag måste verkligen säga att det här ser ut att bli ett av de maffigaste ATI-baserade grafikkorten någonsin.
Ta en titt själva här.
Det borde stämma bra det, NDA släpps inte på 9800XT förrens på tisdag så de vill nog inte att någon info ska slinka ut innan dess. 🙂
Men på tisdag kommer det dyka upp mycket mer info från alla möjliga håll på ATi Radeon 9800XT... 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
November 29, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Det borde stämma bra det, NDA släpps inte på 9800XT förrens på tisdag så de vill nog inte att någon info ska slinka ut innan dess. 🙂
Men på tisdag kommer det dyka upp mycket mer info från alla möjliga håll på ATi Radeon 9800XT... 😉
va! det hade jag ingen aning om!
January 20, 2003
UndaC wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Det borde stämma bra det, NDA släpps inte på 9800XT förrens på tisdag så de vill nog inte att någon info ska slinka ut innan dess. 🙂
UndaC du ska ju ha stenkoll på sånt här 😀
October 4, 2002
UndaC wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Det borde stämma bra det, NDA släpps inte på 9800XT förrens på tisdag så de vill nog inte att någon info ska slinka ut innan dess. 🙂
Sedär, nu förväntar jag mig en 20 sidors jämförelse mellan 20 st olika 9800TX-kort från olika tillverkare! 😀
July 18, 2003
Tobiaz wrote: [quote=UndaC][quote=Anton aka [NH]Woxxman]Det borde stämma bra det, NDA släpps inte på 9800XT förrens på tisdag så de vill nog inte att någon info ska slinka ut innan dess. 🙂
Sedär, nu förväntar jag mig en 20 sidors jämförelse mellan 20 st olika 9800TX-kort från olika tillverkare! 😀
me2, fixa fixa ! 🙂
October 4, 2002
UndaC wrote: [quote=Tobiaz] Sedär, nu förväntar jag mig en 20 sidors jämförelse mellan 20 st olika 9800TX-kort från olika tillverkare! 😀
finns inga retailkort så här tidigt 😉
vet inte ens om ATi har tjugo partners som kommer tillverka 9800XT 😉
Spelar ingen roll... du lovade! 😛
1 Guest(s)