April 17, 2005
Catalyst 6.2 är den andra drivrutinen för året från ATI och likt den första är det inga större nyheter sedan tidigare drivrutiner. Catalyst 6.2 har dock fullt stöd för ATIs nya Radeon X1900-serie och man har även lagt in en ny funktion kallad, the Catalyst Control Center Basic View Wizard. Det är kort och gott en guide för dem som är osäkra på inställningarna i sina Catalyst-drivrutiner och hjälper till att ställa in allt steg för steg. Utöver detta har man löst en mängd buggar i diverse spel som, WoW, Half Life 2, BattleField 2 Special Forces m.fl.
:: Läs mer om Catalyst 6.2 hos ATI
:: Ladda ner Catalyst 6.2 CCC (34.7MB)
November 4, 2001
Jag har också snackat med dem och klagat på CCC, tyvärr har ju CCC massor med funktioner som kontrollpanelen saknar, speciellt för dom nya korten.
Personligen tycker jag bara att CCC är förbannt segt och jobbigt. Men som vanligt krävs att MÅNGA klagar för att det skall ändras.
September 20, 2003
Blaxxor wrote: [quote=optimuz]Det jag inte gillar med CCC är att det är så segt, tar typ 10sek innan det startar 👿
Annars äre helt ok, även om det känns lite rörigt!
Nej nej. Hit med en riktigt kontrollpanel
Finns en på den här sidan. Hur seriös den är, vet jag därimot inte.
July 22, 2003
yogge wrote: [quote=Blaxxor][quote=optimuz]Det jag inte gillar med CCC är att det är så segt, tar typ 10sek innan det startar 👿
Annars äre helt ok, även om det känns lite rörigt!
Nej nej. Hit med en riktigt kontrollpanel
Finns en på den här sidan. Hur seriös den är, vet jag därimot inte.
Undrar varför dom har en men inte ATI själva ?
Någon som testat den ?
September 20, 2003
Den är ihopsnickrad av den som laggt upp den, "Regeneration" som är admin på på sidan. Det är ingen sida som jag känner till, jag råkade bar snubbla över en länk till den.
Själv gick jag över till Omega fom 6.1. Och den funkar dugligt än så länge (ta i trä).
Edit: Vad är det för klockslag på det här inlägget?? Uppskickat 15.39.
1 Guest(s)