November 29, 2001
ATi var inte sena att haka på Microsoft med DirectX 9.0. På ATis sida kan man nu hitta en handfull demos som använder DirectX 9.0, drivrutiner som stödjer DX9 samt själva DirectX 9.0. Givetvis har vi oturen att inte ha inne ett Radeon 9700 Pro för tillfället så vi kan inte visa er några screenshots.
Vi föreslår dock att alla ni som redan införskaffat ett Radeon 9700 Pro genast tar er till ATis hemsida för att ladda ner alltihopa och sedan kan ni ju alltid berätta lite om era erfarenheter i forumet och kanske posta ett screenshot eller två.
Läs mer och ladda ner filerna här
November 29, 2001
https://www.nordichardware.se/.....dacbilder/
håll till godo 🙂
April 20, 2002
Hej UndaC.
Du skrev att du inte visste vad det var för bil på bilden.
Bilen du ser är en Ferarri F50. Underbar bli som gjordes i ett begränsat antal och inte får ägas av vem som helst. Enligt Ferarri själva ska bilen i teorin kunna i 200 km/h köras på en bana upp och ner pga den perfekta designen som gör att den trycks mot marken. Så nu har du en liten aning om vad det är för bil.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 29, 2001
Tintin wrote: Hej UndaC.
Du skrev att du inte visste vad det var för bil på bilden.Bilen du ser är en Ferarri F50. Underbar bli som gjordes i ett begränsat antal och inte får ägas av vem som helst. Enligt Ferarri själva ska bilen i teorin kunna i 200 km/h köras på en bana upp och ner pga den perfekta designen som gör att den trycks mot marken. Så nu har du en liten aning om vad det är för bil.
😀
spanx
April 20, 2002
Jasså?
Coolt.
Den vill jag se. Är den hälften så vackert gjord som sin föregångare är den ju helt underbar.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 8, 2002
Den nya ferrarin heter F 60... en helt ny bil alltså om man får tro tillverkaren....
Hursomhelst, tillbaka till ämnet.. Jag är inte så imponerad av screenshotsen! Kolla tex på räcket på de bilderna där bilen är med. Full av dansande pixlar! Ser rent av slarvigt ut tycker jag. Men visst var reflextionerna underbara! Går de inte att få det snyggare vid kanterna?? Eller ligger begränsningen i kortet ??
Den här bilden var ju ruskigt bra!!
https://www.nordichardware.se/.....r/rnl2.jpg
So long cowboys! :gunsfire:
November 29, 2001
" wrote: {ing_En"]som sagt som jag skrev innan.. hur effekterna blir med Aniso och AA.
Vi får snällt vänta tills någon har testat detta.
De använder iaf 4x FSAA som default har jag sett.
Bör få ett 9700 hit på måndag p då jäklar smäller jag på 6x FSAA och 16x Aniso i 1280x960 och postar bilderna här sen. 🙂
October 15, 2001
🙂
jo.. vad man har sett skillnad på vissa review ställen så kan det nog se riktigt snyggt ut.
Jag e en såndära som kan gå runt och titta på alla detaljer i UT2k3 istället för att skjuta monster.
2003 kan nog bli ett mycket intressant år för oss alla detalj glada pojkar och flickor.
November 29, 2001
{ing_En wrote: 🙂
jo.. vad man har sett skillnad på vissa review ställen så kan det nog se riktigt snyggt ut.
Jag e en såndära som kan gå runt och titta på alla detaljer i UT2k3 istället för att skjuta monster.2003 kan nog bli ett mycket intressant år för oss alla detalj glada pojkar och flickor.
menar du att du sett exempel på gamma corrected FSAA?
eller vad syftade du på?
1 Guest(s)