November 27, 2003
NiCKE^ wrote: Trevlig recension, no offense men jag hade gärna sett Crotale göra en recension på kortet med överklockning. Dock kanske detta inte går pga att ni måste lämna tillbaka kortet eller dylikt.
Men tänk på de till nästa gång, lite överklock 😛
Tror det står på flera ställen att detta kommer i nästa del 😉
//Andreas
November 4, 2003
NiCKE^ wrote: Trevlig recension, no offense men jag hade gärna sett Crotale göra en recension på kortet med överklockning. Dock kanske detta inte går pga att ni måste lämna tillbaka kortet eller dylikt.
[Image Can Not Be Found]
😎
None taken!
Trodde jag skrivit det för mycket men tydligen inte. 😉
Vi fick med oss referenskort hem från eventet men med en dag på oss att skriva hela denna recensionen fanns det inte tid att testa om allting så vi hoppas ni ser detta som en försmak på vad som komma skall när vi lanserar en fullständig prestandajämförelse av de olika X1000-korten med överklockningsresultat och allt därtill.
Det är alltså en ny del på gång, när recensionen skrevs hade vi inte ens haft tid att testa dem i vårt eget testlabb ännu så det var "minst sagt" tidsbrist. Det första jag gjorde var att skicka korten till Crotale som sitter på alla andra godsaker, förutom ett jäkligt högt OC-kunnande då.
Ville bara få sagt att undertecknad inte skulle missa en sån här sak... 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)