November 29, 2001
boogey wrote: [quote=Kaleid]Har inte vunnit något på nätet på över 0.5 år. Starting to get silly...
oooh... här har det aldrig vunnits något alls...
Hur många är det egentligen som svarar rätt på alla frågor?
Jag har gjort det ett antal gånger iallafall...
Nästan alla skulle jag tro. 🙂 De är ju knappast svåra.
June 20, 2002
UndaC wrote: [quote=boogey][quote=Kaleid]Har inte vunnit något på nätet på över 0.5 år. Starting to get silly...
oooh... här har det aldrig vunnits något alls...
Hur många är det egentligen som svarar rätt på alla frågor?
Jag har gjort det ett antal gånger iallafall...
Nästan alla skulle jag tro. 🙂 De är ju knappast svåra.
Och det är hur många?
January 31, 2003
Tack sa mycket!!
Tack Nordichardware for det fina priset och ett stort tack for en bra sida med massor av bra info om div hardvaror och mjukvaror.
Fatta hur kul det ar att veta att man vunnit nar man ar pa semester pa andra sidan klotet.
Keep up the good work!
Och grabbar jag trodde heller aldrig att jag skulle vinna nagot men det ar faktiskt mojligt att vinna! Inget ar omojligt, kan andra sa kan ni ocksa! 😀 😀
November 9, 2002
finns d nåt filter mot att nån vinner flera ggr?
för annars d e ju faktiskt lika stor chans att jag vinner nästa 1:a pris som att gueno vinner d (förutsatt att vi båda svarar rätt... o d e ju inte så svårt )
o d tycker man ju nästan e lite orättvist... fast bara lite
EDIT: ja mena givetvis inte att gueno aldrig mer ska kunna vinna... men nån restriktion skulle ju kunna finnas
Stupid Ass wrote: finns d nåt filter mot att nån vinner flera ggr?
för annars d e ju faktiskt lika stor chans att jag vinner nästa 1:a pris som att gueno vinner d (förutsatt att vi båda svarar rätt... o d e ju inte så svårt )
o d tycker man ju nästan e lite orättvist... fast bara lite
EDIT: ja mena givetvis inte att gueno aldrig mer ska kunna vinna... men nån restriktion skulle ju kunna finnas
Som vårt "vinnar dragningsscript" är utformat i dagsläget finns det inga regler för detta nej. Men jag kan hålla med om att det kan vara lite orättvist om samma personer skulle vinna flera gånger.
Har ni något förslag över restriktioner på detta, eller ska vi bara köra på? Köper du en trisslott t.ex. har du ju fortfarande lika stor chans att vinna oavsett om du vunnit tidigare eller inte.
Tekniknörd som gillar att träna.
November 9, 2002
ett möjligt förslag e väl att vinnarna den här månaden har typ hälften så stor chans att vinna nästa månad
kanske nån även nån månad till
på så sätt kan dom fortfarande va me i tävlingen fast d blir aningen mer rättvist mot alla "förlorare"
btw, glömde att GRATULERA vinnarna :pidu:
1 Guest(s)