June 3, 2001
UndaC wrote:
http://buggy.no-ip.com/ 😉kostar fyra papp på komplett
vill du ha ett "nättare" 7.1-system så är ju inspire TT7700 också fina (kör dem själv) och kostar bara ën dryg tusenlapp 🙂
7.1 känns lite overkill. 😛
Är mer inne på Logitech Z-680.
Ligger i samma prisklass (3600-3800) som gigaworks S750 har jag forskat fram. 🙂
November 29, 2001
Gueno wrote: [quote=UndaC] http://buggy.no-ip.com/ 😉
kostar fyra papp på komplett
vill du ha ett "nättare" 7.1-system så är ju inspire TT7700 också fina (kör dem själv) och kostar bara ën dryg tusenlapp 🙂
7.1 känns lite overkill. 😛
Är mer inne på Logitech Z-680.
Ligger i samma prisklass (3600-3800) som gigaworks S750 har jag forskat fram. 🙂
hehe gigaworks krossar ju Z680, och 7.1 är lika lätt att placera som 5.1 tom. lättare än 6.1 🙂
June 3, 2001
UndaC wrote: hehe gigaworks krossar ju Z680, och 7.1 är lika lätt att placera som 5.1 tom. lättare än 6.1 🙂
Synd bara att jag inte kan placera 7 högtalare bara. 🙁
Knappt så 5.1 går bra.
Har du en resention på svensk på lager?
Edit: Hitta.
NH hade ju en egen. 🙂
Edit2: Kan man sätta upp saterliterna på väggen?
Hitta ingen bild som visar baksidan.
November 29, 2001
Gueno wrote: [quote=UndaC]hehe gigaworks krossar ju Z680, och 7.1 är lika lätt att placera som 5.1 tom. lättare än 6.1 🙂
Synd bara att jag inte kan placera 7 högtalare bara. 🙁
Knappt så 5.1 går bra.
Har du en resention på svensk på lager?
Edit: Hitta.
NH hade ju en egen. 🙂
gamla MegaWorks 5.1 låter också rätt nice 🙂
December 1, 2001
😮
WOOHOOOOO!!!!! :bgrin: :bgrin: :bgrin:
Såg just att jag vann, fy f-n vad roligt. Andra gången jag vinner på nätet.
Vann en t-shirt på Aftonbladet för fem år sedan, men det är ju inget mot detta...
Har haft funderingar på ett Audigy2 när jag beställde ny dator för några veckor sedan men det blev för dyrt, så jag kör med det inbyggda ljudet.
Nu behöver jag ju inte fundera ljudkort mer, detta var precis vad jag behövde.
Grattis ni andra som vann och ett STOOORT tack till :pray: Nordichardware :pray: , jag är evigt tacksam.
Ni är bäst, min startsida sedan 2-3 år tillbax. 😀
December 18, 2001
jo_lu wrote: 😮
WOOHOOOOO!!!!! :bgrin: :bgrin: :bgrin:Såg just att jag vann, fy f-n vad roligt. Andra gången jag vinner på nätet.
Vann en t-shirt på Aftonbladet för fem år sedan, men det är ju inget mot detta...Har haft funderingar på ett Audigy2 när jag beställde ny dator för några veckor sedan men det blev för dyrt, så jag kör med det inbyggda ljudet.
Grattis ni andra som vann och ett STOOORT tack till :pray: Nordichardware :pray: , jag är evigt tacksam.
oj.. 2-3 år på nh och bara 12 inlägg =)
October 24, 2003
Zyrus wrote: [quote=jo_lu]:o
WOOHOOOOO!!!!! :bgrin: :bgrin: :bgrin:Såg just att jag vann, fy f-n vad roligt. Andra gången jag vinner på nätet.
Vann en t-shirt på Aftonbladet för fem år sedan, men det är ju inget mot detta...Har haft funderingar på ett Audigy2 när jag beställde ny dator för några veckor sedan men det blev för dyrt, så jag kör med det inbyggda ljudet.
oj.. 2-3 år på nh och bara 12 inlägg =)
Inaktiv månde? 😛
1 Guest(s)