November 6, 2001
UndaC wrote: [quote=boogey]Att döma av att usama bin ladens bidrag fått hedersomnämning så gissar jag att det inte blev mycket sömn för juryn p DH. 😉
haha sjukt bra ju
finns en till nästan lika fin i högen fast jag vet inte riktigt om den var på allvar så jag ville inte förnedra personen genom att göra nått skämt om den om han nu menade allvar 😀
Antar att du menar mig...
Den var gjort för att få ett tröstpris för mest patetiska verk, tydligen misslyckades jag. 🙁
November 29, 2001
shlumpen wrote: [quote=UndaC][quote=boogey]Att döma av att usama bin ladens bidrag fått hedersomnämning så gissar jag att det inte blev mycket sömn för juryn p DH. 😉
haha sjukt bra ju
finns en till nästan lika fin i högen fast jag vet inte riktigt om den var på allvar så jag ville inte förnedra personen genom att göra nått skämt om den om han nu menade allvar 😀
Antar att du menar mig...
Den var gjort för att få ett tröstpris för mest patetiska verk, tydligen misslyckades jag. 🙁
nää din vet jag vilken den är =)
den var coll med några i crew blev ju sårade för att de inte fanns med på bild (vilket är vår redaktions fel vissrrligen)
November 29, 2001
för er som i inte pallar vänta har jag slängt ihop de jag fått hittills i de olika upplösningarna i en zipfil:
https://www.nordichardware.se/.....papers.zip
April 3, 2003
UndaC wrote: [quote=boogey]Att döma av att usama bin ladens bidrag fått hedersomnämning så gissar jag att det inte blev mycket sömn för juryn p DH. 😉
haha sjukt bra ju
Nu blir jag nyfiken känns nästan som om de skulle kunna vara min du menar :p
November 29, 2001
-Gurra- wrote: [quote=UndaC][quote=boogey]Att döma av att usama bin ladens bidrag fått hedersomnämning så gissar jag att det inte blev mycket sömn för juryn p DH. 😉
haha sjukt bra ju
mörkblå?
April 3, 2003
UndaC wrote: [quote=-Gurra-][quote=UndaC][quote=boogey]Att döma av att usama bin ladens bidrag fått hedersomnämning så gissar jag att det inte blev mycket sömn för juryn p DH. 😉
haha sjukt bra ju
mörkblå?
Nja inte riktigt här e en del av den:
[Image Can Not Be Found]
April 23, 2003
Grattis ni som vann! Gillar den första ettan, verkligen stilren och fin, snyggt gjort LukasCool! 🙂
Trevligt att vinna ny hårdvara, ny hårdvara och jag är liksom inte riktigt rätt :D/ (se sign)
Hmm.. vet inte hur det blir med att fixa bakgrunden för nya upplösningar, den blir 'typ' förstörd när man gör det 😕
Tycker dock att det är snyggare att visa denna som är i 1024x768 i 1280x1024 med vit "bakgrund", kanske även blir bra i 1600x1200 :-k
September 27, 2002
September 27, 2002
March 4, 2002
Segis wrote: Lukascool, varför hade du inte med "."-knappen?
Funderade på att ha med den, men beslutade mig för att inte ha det. Punkttangenten innehåller ju ":" också tecknet, så det såg lite weird ut :D, funderade på om jag skulle ta bort prickarna, men beslutade mig som sagt för att inte göra det 😀 det hade blivit fake 😀
UndaC : Du är gullig du 😀 BTW: Grattis till 6000 inlägg 😀
Edit: LoL vad jag stavar idag due 😀
1 Guest(s)