August 22, 2005
Killarna på battlerealm.nu söker nu duktiga skribenter med ett stort hjärta tillövers för Battlefield. Deras sida erbjuder nyheter från Bf-världen, artiklar om och med kända Bf-spelare och intervjuer med personerna som gör och har gjort Bf till vad det är idag. Vill du ta del i denna växande Bf-portal och vara med när vi blir bäst? Vilka krav ställs på dig då?Du ska vara säker på det svenska språket och kunna skilja rätt från fel i textbyggande.
Du ska helst vara aktiv inom Bf-Scenen (Spela i klan, delta i turneringar. Med andra ord vara en aktiv Bf-spelare), men ett brinnande intresse för Bf och lite kämparglöd är heller inte så dumt att ha.
Du ska kunna behärska det Engelska språket till viss del.
Känner du att detta är vad du har? Isåfall skall du omedelbart ta kontakt med gadden för att få bli en av oss.
För en sak är säker... Med DIN hjälp så kan vi bli bäst!
[email=orjan@wirdheim.com]Maila mig (orjan@wirdheim.com) med lite information om dig själv här[/email]
November 29, 2001
Catstyle wrote: Lite dumt att påpeka, men "dig då?Du".
När ni efterlyser en bra språkkunskap ser det bäst ut om ni inte har grammatiska fel i nyheten.
Att missa spacebaren är inte ett grammatiskt fel...
Ska man vara petig ser det bäst ut om man vet vad man snackar om.
Catstyle wrote: Förlåt, jag menade bara att hjälpa till.
Är man biträdande chefsredaktör ser det bäst ut om man inte är spydig.
Hehe Catstyle vi är bara något trötta på det eviga tjatet när man t.ex. missar space-tangenten eller liknande. Faktum är att många nyhetstrådar helt enkelt förstörs av dessa helt onödiga inlägg. Detta är något som sliter ut nyhetsskribenter på många sajter och ett stavfel eller slarvfel här och där kanske det kan vara värt för att få nyheter på sajten?
Om du ser ett uppenbart "slarvfel" är det bättre att ta det personligt med skribenten helt enkelt.
Du är verkligen inte den första som jag skriver detta till så ta det nu inte som att du är speciellt utsatt. Men jag har sätt bättre formuleringar på klagomål än din, när någon gjort ett slarvfel i en nyhet.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)