June 2, 2001
Det är ju bara att kryptera. T.ex. http://www.eftp.org
Ah, läste nyss lite om det. Båda måste ha EFTP, vilket är ganska självklart iofs.
[ Detta Inlägg ändrades av: Shadow81 den 2001-11-04 00:21 ]
October 12, 2001
Tycker att BBB ska ge fan i vad deras kunder sysslar me.
Annars tycker jag att posten borde börja rota i folks brev o paket då folk köper piratgrejer över nätet från utlandet och liknande. Och telia borde åxå börja avlyssna sina telefoner eftersom kriminella, nassar och annat avskum använder deras telefoner för att planera brott.
November 4, 2001
När slutade Sveriges lag att gälla för Bredbandsbolaget? Det är ganska olagligt för Telia att tex. avlyssna abonnenternas samtal på eget initiativ. Detsamma lär med största sannorlikhet gälla för data-trafik och för Bredbandsbolaget
[ Detta Inlägg ändrades av: rehabdoll den 2001-11-04 01:36 ]
October 9, 2001
On 2001-11-04 01:13, Robban wrote:
Tycker att BBB ska ge fan i vad deras kunder sysslar me.
Annars tycker jag att posten borde börja rota i folks brev o paket då folk köper piratgrejer över nätet från utlandet och liknande. Och telia borde åxå börja avlyssna sina telefoner eftersom kriminella, nassar och annat avskum använder deras telefoner för att planera brott.
Har jag inte läst detta inlägg längre upp??
November 4, 2001
On 2001-11-04 01:40, Biters wrote:
..Sen har jag en fråga till alla medlemmar här på NH. Vilka är med och skriver ett protestbrev till BBB?
Eller så kan man skicka iväg en namnlista som markering mot det dom sysslar med.Jag kan stå som första bidrag till det!!
Varför då? Dom begår en olaglig handling. Det behövs inga "namninsamlingar" för det.
Det är Polis och Åklagarmyndigheten i Sverige som har "rätt" till sånt, inte privatpersoner och företag.
[ Detta Inlägg ändrades av: rehabdoll den 2001-11-04 01:54 ]
September 12, 2001
Varför då? Dom begår en olaglig handling. Det behövs inga "namninsamlingar" för det.
Det är Polis och Åklagarmyndigheten i Sverige som har "rätt" till sånt, inte privatpersoner och företag.
Just precis..inte är BBB en Polis lr Åklagarmyndighet..
October 9, 2001
On 2001-11-04 01:53, rehabdoll wrote:
..Sen har jag en fråga till alla medlemmar här på NH. Vilka är med och skriver ett protestbrev till BBB?
Eller så kan man skicka iväg en namnlista som markering mot det dom sysslar med.Jag kan stå som första bidrag till det!!
Oj oj grabben, du har lite saker att lära...
Om man lämnar in namninamlingar behöver det inte direkt leda till att man portestarar mot nån olaglig handling. Det kan vara bara att man är emot något.
Och vad gäller buggnigen- LÄS FÖR FAN!
Fatta SAMANHANGET.
Det var en liknelse (vad de e pallar jag inte förklara). Han menade att ifall BBB gör så, så skulle telia tex kunna bugga samtalen hur som hälst!!!
Och vad gäller flytt! Nah de va bra så!!
I Sverige är det yttringsfriehet!! (med allt det innebär) Så fär att jag tycker annorlunda så ska jag inte flytta nånstans för det!
I ditt sista stycke har du rätt, men varför ta upp det?
Jag är upprörd över att BBB gör som dom gör!
November 4, 2001
On 2001-11-04 02:01, Biters wrote:
Om man lämnar in namninamlingar behöver det inte direkt leda till att man portestarar mot nån olaglig handling. Det kan vara bara att man är emot något.
Fatta SAMANHANGET.
Det var en liknelse (vad de e pallar jag inte förklara). Han menade att ifall BBB gör så, så skulle telia tex kunna bugga samtalen hur som hälst!!!Och vad gäller flytt! Nah de va bra så!!
I Sverige är det yttringsfriehet!! (med allt det innebär) Så fär att jag tycker annorlunda så ska jag inte flytta nånstans för det!I ditt sista stycke har du rätt, men varför ta upp det?
Jag är upprörd över att BBB gör som dom gör!
Oj va upprörd du blev
Jo, det där med telia å buggning missade jag.. såg bara några nyckelord och reagerade, tog bort det ganska fort.
October 9, 2001
On 2001-11-04 02:04, rehabdoll wrote:
On 2001-11-04 02:01, Biters wrote:
Fatta SAMANHANGET.
Det var en liknelse (vad de e pallar jag inte förklara). Han menade att ifall BBB gör så, så skulle telia tex kunna bugga samtalen hur som hälst!!!Och vad gäller flytt! Nah de va bra så!!
I Sverige är det yttringsfriehet!! (med allt det innebär) Så fär att jag tycker annorlunda så ska jag inte flytta nånstans för det!I ditt sista stycke har du rätt, men varför ta upp det?
Jag är upprörd över att BBB gör som dom gör!Oj va upprörd du blev
Jo, det där med telia å buggning missade jag.. såg bara några nyckelord och reagerade, tog bort det ganska fort.
Självklart!!
Personangrepp!!
2 Guest(s)