August 22, 2005
Volarigamers har lagt upp flera bilder på de kommande Volarikorten. V8, V5 och duovariatnerna av dessa. Bilderna på duo-korten ser väldigt intressanta ut, då de är utrustade med dubbla grafikprocessorer.
[Image Can Not Be Found]
Fler bilder finns på Volarigamers här
December 17, 2002
miloheke wrote: Hmmm...undrar jag hur mycket ett sådant kort kommer att låta. Det lär antagligen behöva ganska så rejäl kylning.
Är det någon som vet i vilken prisklass duo V5 och V8 kommer att hamna i?
Prisklass efter prestanda, någott lägre än sina motsvarigheter från ati/nvida skulle jag tippa på.
November 29, 2001
SiBBoR wrote: [quote=UndaC][quote=HELIX]Är det bara jag som tror att det kommer bli en till Parhelia?
har sett en del resultat sådär och det ser faktiskt rätt lovande ut, tom. DX9-prestandan
Jaså, så hur har du fått tag på den info'n, inkorgen?
snackade med två killar som har fått förhandsex på en press-event i förrgår
de hade faktiskt riktigt schyssta resultat trots att det var beta-kort med beta-drivrutiner
kvaliteten var enligt dem helt ok också
September 17, 2001
UndaC wrote: [quote=SiBBoR][quote=UndaC][quote=HELIX]Är det bara jag som tror att det kommer bli en till Parhelia?
har sett en del resultat sådär och det ser faktiskt rätt lovande ut, tom. DX9-prestandan
Jaså, så hur har du fått tag på den info'n, inkorgen?
snackade med två killar som har fått förhandsex på en press-event i förrgår
de hade faktiskt riktigt schyssta resultat trots att det var beta-kort med beta-drivrutiner
kvaliteten var enligt dem helt ok också
Låter som du säger lovande :). Wee..!
August 16, 2002
riktigt trevligt med ett ett nytt företag som försöker slå sig in på marknaden... tyvärr så tror jag själv att det kommer bli ett ytterligare parhelia, för ere ingen som kommer ihåg hypen innan det kom? en massa resultat o grejer där kortet prisades till skyarna bla för att man kunde ha tre skärmar o grejer... fast sen så vet vi ju hur det gick...
ne jag väntar på bitboys..
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)