August 22, 2005
Under natten har DreamHack öppnat försäljningen av biljetterna för sommarens event. DreamHack Summer 2005 kommer gå av stapeln den 16 juni och pågå till den 19 juni. Men redan nu har man alltså öppnat biljettförsäljningen.
Under DreamHack Winter 2004 blev DreamHack officiellt världens största LAN efter att ha erhållit utmärkelsen av Guinness World Records.
Vi på NordicHardware var på sedvanligt vis på plats, och kommer så vara även under sommarens event. Så självklart hoppas vi få se så många NH:are som möjligt på LAN:et och ett steg i rätt riktning är att springa vidare till DreamHack och beställa sin biljett.
Gör detta genom bildlänken här nedan;
Tyvärr verkar man för tillfället ha problem med beställningssystemet för biljetter. Men detta ska fixas under kvällen. Om inte annat kan vi ta det som ett positivt tecken på att intresset är stort även för DH Summer 2005.
January 19, 2003
MULLVADEN wrote: Man tycker ju det e lite konstigt att världens största LAN hålls i Sverige.. man tycker ju att det borde vara i USA eller nåt annat stort land...
Nån som har nån förklaring???
Kanske pga att Sverige länge har varit en ledande IT nation, med stora ambitioner, såsom bredband åt alla osv.
February 12, 2003
Imlal wrote: [quote=MULLVADEN]Man tycker ju det e lite konstigt att världens största LAN hålls i Sverige.. man tycker ju att det borde vara i USA eller nåt annat stort land...
Kanske pga att Sverige länge har varit en ledande IT nation, med stora ambitioner, såsom bredband åt alla osv.
Men vad säger vi som sitter i skogen utan bredband då?
Död åt bredbandspolitiken. Har inte jag, ska ingen annan heller ha. 🙂
October 31, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Imlal][quote=MULLVADEN]Man tycker ju det e lite konstigt att världens största LAN hålls i Sverige.. man tycker ju att det borde vara i USA eller nåt annat stort land...
Men vad säger vi som sitter i skogen utan bredband då?
Död åt bredbandspolitiken. Har inte jag, ska ingen annan heller ha. 🙂
Södra Stockholm? Är det nära Västervik? 😀
August 27, 2003
Delph1: Du vet att du inte har en chans, även om du var den som kunde ge mig bäst motstånd. Woxxman och coore törs ju inte vara uppe efter 9 på kvällarna så 🙂
Lite mer info om servrarna: Igår vart trycket helt enormt då alla satt och slaktade F5-knappen vid tolvtiden. Detta gjorde att minsta lilla fulhack i betalningssystemkoden fick enorma konflikter och sänkte hela systemet. Det är tänkt att sidan kommer upp igen inatt men då med ett begränsat antal användare uppkopplade samtidigt mot systemet. Ligg inte och uppdatera konstant utan ta det lite lugnt bara så kommer den upp sinom tid. Kom ihåg också att DreamHack Summer aldrig är slutsålt, det finns plats till alla. Däremot är det bra om man är ute tidigt om du ska sitta tillsammans med ett kompisgäng om 5 eller fler.
Glöm inte att ha en paynovaplånbok redo när du ska beställa, du måste betala såfort du bokat en biljett.
See you there girls!
August 27, 2003
Delph1 wrote: [quote=Hugge]Delph1: Du vet att du inte har en chans, även om du var den som kunde ge mig bäst motstånd. Woxxman och coore törs ju inte vara uppe efter 9 på kvällarna så 🙂
Jag har laddat sen i vintras. Be prepared! 😀
//Andreas
Jag har inte legat på latsidan heller. Du har inte en chans, inse.
November 27, 2003
Hugge wrote: [quote=Delph1][quote=Hugge]Delph1: Du vet att du inte har en chans, även om du var den som kunde ge mig bäst motstånd. Woxxman och coore törs ju inte vara uppe efter 9 på kvällarna så 🙂
Jag har laddat sen i vintras. Be prepared! 😀
//Andreas
Jag har inte legat på latsidan heller. Du har inte en chans, inse.
I'm gonna beat ya or die tryin
//Andreas
December 3, 2003
August 27, 2003
Fantomen wrote: Antipiratbyråns nästa stora tillslag kanske? Pontén kanske får ett ryck och arresterar 5000 pers på stående fot 🙄
Frågan är dock hur Pontén och Co ska hinna få en polisiär utbildning tills dess då de inte har någon som helst rättighet att ens titta på din skärm som det är nu.
Biljettsystemet är uppe igen btw.
2 Guest(s)