August 22, 2005
På Madshrimps kan man idag läsa en liten artikel om hur man kan göra sitt fönster lite unikt och uppseendeväckande. Med ett utskuret hajmotiv på sidan så får det hela en personlig touch, och det ser onkeligen läckert ut.
Det roliga med artikeln är att han inte använder någon dremel eller annat dyrt verktyg, utan helt vanliga verktyg som de flesta har hemma. Nackdelen är att man inte kan ha lika komplexa mönster, men billigare blir det.
Läs artikeln här
February 24, 2003
April 1, 2001
Hur jag mår? Bra tack.
Du kanske aldrig har märkt det, men "_" används för att markera något extra tydligt. I många ordbehandlare blir texten understruken. Alltså var det för att markera s:et i texten, det kan vara rätt lätt att missa det annars (som författaren kanske gjorde). Jag menade alltså inte att "_" skulle vara med i ordet sen.
Det finns säkert flera andra sätt att visa det på, om man nu inte tycker det jag använde passar. Man skulle ha kunnat använda fetstil, men då vet man inte heller om det skulle ha varit med eller inte, så det är knappast bättre.
Om du var ironisk bör du öva på att uttrycka det i skrift, t.ex. genom att lägga till en smiley.
May 7, 2003
Direktlänk_____ http://www.madshrimps.be/?acti.....howtoID=38
2 Guest(s)