August 22, 2005
ATi har precis släppt månadens upplaga av Catalyst. Som vanligt är det inte speciellt mycket nytt som har hänt, lite nya FPS i Halo och UT 2003 har dock utlovats.
Om du vill du se alla nyheter och ändringar som har gjorts i dessa radeon-drivrutiner läs här.
Windows XP/Windows 2000 28,3MB (för att fungera i Win XP krävs Service pack 1, Win 2000 kräver Service pack 4)
Windows 98/se/me 24,5 MB
October 2, 2003
July 20, 2001
UndaC wrote: Bara jag som är utsatt, sikket j**la skit. :/
Nej nu ska du inte vara ledsen Anton, om en månad kommer Catalyst 4.3, och AMD släpper massvis med nya grejer
se framåt 🙂
om du inte orkar se så långt framåt, så kan jag trösta dig med att Omega och DNA snart släpper nya drivrutiner
puss och kram 😛
August 13, 2001
RatAta[BK wrote: ][quote=UndaC]Bara jag som är utsatt, sikket j**la skit. :/
Nej nu ska du inte vara ledsen Anton, om en månad kommer Catalyst 4.3, och AMD släpper massvis med nya grejer
se framåt 🙂
Hoppas den biträdande chefsredaktören & nyhetsskribenten UndaC blir lika glad då Intel lanserar ny teknik :blink:
Någon som har bildat sig en uppfattning om de nya drivrutinerna vad gäller stabilitet & prestanda än? Sweclockers nämnde en del procensatser i sin nyhet, källan var dock ATI så de kan man inte lita på.
November 29, 2001
Zaver wrote:
Någon som har bildat sig en uppfattning om de nya drivrutinerna vad gäller stabilitet & prestanda än? Sweclockers nämnde en del procensatser i sin nyhet, källan var dock ATI så de kan man inte lita på.
Procenten är bara för gamla DirectX8-kort, det är inganämnvärda ökningar för DX9-korten.
Fixade mitt problem till slut dock. 🙂
May 15, 2003
January 22, 2003
Nice med ny drivis!
Har faktiskt varit lite slarvig med uppdateringar av Cat:en.
Fick höra för några månader sen att nån drivis som släpptes då gjorde coren lite för varm och fick den då att krascha. Det borde väl vara fixat nu?
Nån mer som hört talas om detta krux på en tidigare ver. av Catalyst?
1 Guest(s)