October 10, 2001
Har man å på sitt tangentbord så har man väl ä och ö också? Annars är det ett väldigt udda tangentbord.
Och om det ändå är ett utländskt tangentbord så tycker jag att bor man i Sverige och skriver på svenska så bör man väl skaffa sig ett svenskt tangentbord?
Bara en tanke... Och visst går det att läsa utan ä och ö men det ÄR enerverande. 😛
November 12, 2001
Quaero: Jag pluggar i Belgien den har terminen, sitter med ett franskt tangentbord, borjade skriva med svenska bokstaver med hjalp av alt+134 tex men orkade inte fortsatta med det. Jag tror det ar mer irriterande att skriva pa ett utlandskt tangentbord an att lasa texten, tex sa har de bytt plats pa A och Q och M och ,. Sen maste man halla nere shift for att fa en punkt eller for att fa vanliga siffror... hur storande som helst.
November 12, 2001
Quareo: Vet inte varfor jag bara borjade med å, tyckte kanske att Europiska Radet sag dumt ut... kan inte fixa ner svenskt tangentbord eftersom jag inte tog med mig burken utan ar tvungen att sitta i en datorsal... kommer inte at att andra till svenskt tangentbord i Windows iaf... saknar att fixa med min egen dator hemma... suck...
2 Guest(s)