August 22, 2005
Sist jag lade upp denna nyhet skedde ett litet missöde så jag tog ner den igen. Men nu har allt gått rätt och alla tester är klara, alla screenshots tagna, alla bilder fotade osv. Här är vad ni har att se fram emot nästa vecka på NordicHardware:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
January 30, 2003
November 8, 2002
UndaC wrote: [quote=Blue_Moon_]försenat försenat.... =/
yeye den som väntar på nå gott... osv. 😀
menar du att vi har försenat något eller att FX är försenat i allmänhet eller vadå ? 🙂
Jag syftade på texten "Här är vad ni har att se fram emot nästa vecka på NordicHardware:" 🙂
November 8, 2002
UndaC wrote: [quote=Blue_Moon_]Jag syftade på texten "Här är vad ni har att se fram emot nästa vecka på NordicHardware:" 🙂
Vi har väl aldrig gett någon timeframe?
eeh... jo? Ni har typ redan haft fem teasers om en GF FX recention... den senaste var ju för nån vecka sen där ni sa att "inom några dagar så blir DE ÅKA AV!" väldigt entusiastiskt. aja har ni ens börjar med testerna eller sitter ni å skriver "teasers" ?
November 29, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=UndaC][quote=Blue_Moon_]Jag syftade på texten "Här är vad ni har att se fram emot nästa vecka på NordicHardware:" 🙂
eeh... jo? Ni har typ redan haft fem teasers om GF FX recentioner... den senaste var ju för nån vecka sen där ni sa att "inom några dagar så blir DE ÅKA AV!" väldigt entusiastiskt. aja har ni ens börjar med testerna eller sitter ni å skriver "teasers" ?
fem?
vi skrev i februari att vi skulle testa geforce fx, det var vad nvidia sa till oss
att vi skrev det var rätt naturligt om du tittar på det i sin kontext:
https://www.nordichardware.se/artiklar/Press/2003/Comdex_1/index.php?ez=2
sen dess har vi sagt för några dagar sen (inte några veckor) att vi skulle testa FX, jag hade ett FX i handen då
tyvärr funkade det inte som det skulle
nu för i typ förrgår fick jag tillbaka ett fungerande kort och nu när jag kört all testerna tänkte jag lägga upp nyheten "igen" för all de som undrade vart den gamla nyheten tog vägen
Blue_Moon_ wrote: [quote=UndaC][quote=Blue_Moon_]Jag syftade på texten "Här är vad ni har att se fram emot nästa vecka på NordicHardware:" 🙂
eeh... jo? Ni har typ redan haft fem teasers om en GF FX recention... den senaste var ju för nån vecka sen där ni sa att "inom några dagar så blir DE ÅKA AV!" väldigt entusiastiskt. aja har ni ens börjar med testerna eller sitter ni å skriver "teasers" ?
Men kom igen nu.. vi har haft två teasers för GeForce FX-recension här på NH och båda inom loppet av en knapp vecka. Den första fick vi ju dra tillbaka eftersom kortet som vi hade "in house" visade sig vara defekt. Vi var väldigt entusiastiska så om någon blev besviken var det just vi.
Nyheten togs därför bort men nu när recensionen är på G och vi vet att den blir av då den redan är påbörjad kände vi att vi ville reda upp det missförstånd som blev förra gången.
Men om det inte uppskattas med "teasers" bland majoriteten av våra läsare så slutar vi givetvis med detta. Vi ska även försöka hålla tillbaka vår entusiasm nästa gång vi får in ett kort och är säkra på att recensionen blir av vid den tidpunkten.
Tekniknörd som gillar att träna.
November 8, 2002
UndaC wrote: fem?
vi skrev i februari att vi skulle testa geforce fx, det var vad nvidia sa till oss
https://www.nordichardware.se/.....x.php?ez=2sen dess har vi sagt för några dagar sen (inte några veckor) att vi skulle testa FX, jag hade ett FX i handen då
nu för i typ förrgår fick jag tillbaka ett fungerande kort och nu när jag kört all testerna tänkte jag lägga upp nyheten "igen" för all de som undrade vart den gamla nyheten tog vägen
Kul att svinga runt med en massa modeord eller?
Jag ser fram emot recensionen.
Anton aka [NH wrote: Woxxman] Men om det inte uppskattas med "teasers" bland majoriteten av våra läsare så slutar vi givetvis med detta. Vi ska även försöka hålla tillbaka vår entusiasm nästa gång vi får in ett kort och är säkra på att recensionen blir av vid den tidpunkten.
Nja men det är klart att man gillar "teasers" man blir lite upphetsad av dem. Att nu inte testerna blev av var ju ren å skär otur (?) så vad mer kan ni göra. Kul att se dig föresten Anton! 🙂
November 29, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=UndaC]fem?
https://www.nordichardware.se/artiklar/Press/2003/Comdex_1/index.php?ez=2sen dess har vi sagt för några dagar sen (inte några veckor) att vi skulle testa FX, jag hade ett FX i handen då
Kul att svinga runt med en massa modeord eller?
Jag ser fram emot recensionen.
modeord? vad snackar du om?
Blue Moon: Jag vet inte vad du är ute efter men eftersom du uppenbarligen inte vill diskutera det nyheten handlar om utan bara få sista ordet ber jag dig allra ödmjukast att sluta med detta i denna tråd. Om du har något personligt att säga till någon får du ta det över ICQ eller mail men inte här.
Har du något konstruktivt att skriva så är du mer än välkommen men håll dig till topic och angående "teasers", "bakom kulisserna" eller vad du vill kalla det har du redan fått svar.
Ytterligare irrelevanta inlägg kommer raderas.
Tekniknörd som gillar att träna.
February 1, 2003
1 Guest(s)