ranlord wrote: Till woxxman har de några planer att ge ut drivrutinerna till win 98 orkar inte byta ........känner ingen som har 240gb utrymme över 🙁
Jag har faktiskt ingen aning... har inte kollat upp det men jag ska se om man kan få lite mer info om det. Eftersom 40.41 driverna verkar ha ett antal buggar är det mycket möjligt att nVidia hasstat ut dessa driver och då helt enkelt inte haft tid med flera OS-versioner. Själv tror jag det kommer motsvarande driver till Win98 men förmodligen i en uppdaterad version som även släpps för XP/2000.
Tekniknörd som gillar att träna.
April 10, 2001
mm Dessa drivers har jag inga som hellst probs med själv.. men däremot så kan frugan inte spela sims med 40.41. buggar ur spelet som hoppar o far över skärmen. Avinstallerade och installerade 30.82 igen så fungerar det. Verkar vara mycke buggar i dena driver. Dock är det kul att se att defakto drivers kan öka prestanda på hårdvara så markant. Hoppas dock att kvallen höjs också, annars ingen nytta.
August 15, 2001
August 15, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=ranlord]Till woxxman har de några planer att ge ut drivrutinerna till win 98 orkar inte byta ........känner ingen som har 240gb utrymme över 🙁
Jag har faktiskt ingen aning... har inte kollat upp det men jag ska se om man kan få lite mer info om det. Eftersom 40.41 driverna verkar ha ett antal buggar är det mycket möjligt att nVidia hasstat ut dessa driver och då helt enkelt inte haft tid med flera OS-versioner. Själv tror jag det kommer motsvarande driver till Win98 men förmodligen i en uppdaterad version som även släpps för XP/2000.
jag tog upp problemet med ati och det visade sig att dom hadde den pefecta lösningen.... 😛
July 18, 2001
Den anisotropiska filtreringen är nedsatt till 0 normalt på alla andra drivisar både ATi och Nvidia är den satt till 1x.
Detta gör att man får en viss prestanda vinst eftersom geforcekorten är känsliga för anisotropisk filtrering men man får då också en sämre bildkvalite.
1 Guest(s)