April 17, 2005
Doom The Movie börjar allt mer närma sig våra biografer, eller i alla fall DVD-hyllan, och nu verkar det som att man även börjat ge lite kortare förhandsvisningar på filmen för pressen. En av dem som haft nöjet att se filmen baserad på kultspelet Doom är Kyle Benett på HardOCP och han har nu postat en mini-recension av filmen på sin sajt. Som en sann gamer och Doom-fantast erkännar han att alla kanske inte har samma uppfattning av filmen men tydligen ska det vara en klart sevärd rulle. Speciellt för dem som är insatta i Doom-världen då man tydligen ska ha ett flertal scener och detaljer som känns igen från de tidiga spelen.
"All in all, I counted six times in the movie that I literally got goose bumps from feeling as though I was meant to be a part of the action."
September 12, 2001
CasO wrote: Tänkte dra och se filmen på bio med mina kompisar. Lite tråkigt dock att vi har premiär den 4de november (enligt sandrew, sf är så tröga så de har inte ens filmen på sin hemsida, som kommande film) när USA får se den ikväll/idag.
Hehe...vet inte om jag är lite miljöskadad som admin i forumet men jag läste början på ditt inlägg som Tänkte dra hem filmen... 😀
1 Guest(s)