April 17, 2005
Duke Nukem Forever är förmodligen det mest kända spelet som aldrig lanserats. Vi brukar inte rapportera om spel här på NH, det sköter vår systersajt NordicGamers.se ypperligt, men vi måste bara göra ett undantag för denna underbara historia om uppföljaren till Duke Nukem 3D som alla gamers väntat på i otaliga år. The Inquirer rapporterar nu nämligen att man ska kunna förbeställa Duke Nukem Forever på Amazon.com och få det levererat innan december. Samtidigt säger 3Drealms att man inte alls tar några förbeställningar på spelet utan att man själva kommer lansera det "när det blir dags". Vi antar att snackat kring Duke Nukem Forever kommer pågå i all oändlighet men det är kul när vi får lite dödsryckningar från ett av världen mest efterlängtade spel, i alla fall tidsmässigt sätt.
Källa: The Inquirer, The Inquirer 2
:: Förbeställ Duke Nukem Forever?
September 28, 2002
August 15, 2005
Poontus wrote: antingen så måste spelet vara djävligt bra.
eller så kan dom ju fortsätta som dom gjort hittills.jag är orlig för att spelet inte kommer leva upp till alla förväntningar
Kommer inte leva upp till förväntningarna. Eftersom förväntningarna är så höga så är det omöjligt.
January 20, 2003
AnonymousKiller wrote: [quote=Poontus]antingen så måste spelet vara djävligt bra.
eller så kan dom ju fortsätta som dom gjort hittills.jag är orlig för att spelet inte kommer leva upp till alla förväntningar
Kommer inte leva upp till förväntningarna. Eftersom förväntningarna är så höga så är det omöjligt.
Hur kan man ha förväntningar på ett spel som det inte släppts någon vettig information om, förutom ett releasedatum som man inte kan lita på.
August 15, 2005
Guufi wrote: [quote=AnonymousKiller][quote=Poontus]antingen så måste spelet vara djävligt bra.
Hur kan man ha förväntningar på ett spel som det inte släppts någon vettig information om, förutom ett releasedatum som man inte kan lita på.
Det är en uppföljare till ett annat spel. Då kan man ha förväntningar.
June 28, 2001
shit jag trodde verkligen att det skulle släppas när jag läste rubriken, jag har längtat såååååå länge på detta spelet.
såg en trailer för många år sedan, minns grafiken var skitbra och det var precis som HL2 med objekt går att påverka osv.
Specifikt minns jag att man såg duke bonka med någonting på en vildsvinspolis som hade en genomskinlig pansarglas sköld som gradvis sprack, ruskigt bra gjort för den tiden, och jag tror fortfarande det håller.
October 23, 2004
säger samma sak som jag sa för flera år sedan: Det kommer aldrig att komma.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
1 Guest(s)