August 22, 2005
Flera av oss letar väl efter roliga julklappar både till nära och kära men även till oss själva. Det blir ju ofta att man får ge en hint eller två för att rätt klappar ska hamna under granen.
DVD-brännare är kanske populärare än någonsin och en klar potentiell julklapp.
Våra svenska kollegor på Sweclockers har passande nog tagit en närmare titt på 7 olika DVD-brännare för att se om man ska tänka efter lite innan man ger sig på ett köp.
"CD-skivans tid är ute, DVD-skivan är här för erövra tronen! Kanske inte, men det råder i alla fall inget tvivel om att DVD-brännare blir allt vanligare i var mans dator."
Trots ofta väldigt likvärdiga specifikationer skiljer sig brännarna åt i de flesta avseende och inte sällan är det skiftande placeringar i testerna. Dock får man fram en egen favorit som kan vara ett värdigt köp och lägga under granen.
Hela recensionen hittar ni hos Sweclockers.com.
January 4, 2001
Redfaction wrote: Alltså är denna gamla nyhet det nyaste som Nordic kan hitta på?
Tyvärr är vi inte mer än vanliga människor, och ibland kommer mycket annat in i våra liv. Folk börjar plugga, vissa får jobb. Det resulterar i att vissa tyvärr har mindre tid att lägga på NH.
Vi kan börja ta betalt för sidan så att vi kan anställa folk på heltid, då lovar jag att du kommer få se massa med nyheter varje dag. Men är du villig att betala?
Vi har en liten svacka bara, det har alla rätt att ha.
Redfaction wrote: Alltså är denna gamla nyhet det nyaste som Nordic kan hitta på?
Allvarligt talat vad är det som är problemet?
Det är nästan skrattretande att jag ska behöva förklara varför jag skriver denna nyhet. Visst är den inte purfärsk, tre dagar gammal t.o.m.
Men saken är den att NH och Swec kommit överrens om att länka mer till varandra vilket jag tycker är jättekul, tyvärr kom denna recension upp på fredagen och under helgen har jag som de flesta andra lediga dagar tro det eller ej.
Därav kom nyheten upp idag, vilket jag tycker är acceptabelt, tänk gärna till lite innan du börjar skriva något så vi slipper besudla nyhetstrådarna med såna här diskussioner tack.
Tack Adam förresten för stödet! 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
December 15, 2002
Adam wrote: [quote=Redfaction]Alltså är denna gamla nyhet det nyaste som Nordic kan hitta på?
Men ge er!!! 👿
Blir så förbannad på alla som bara klagar. Ingen tvingar dig att hänga på NH.
Tummen upp för redaktionen och Anton! 😛
håller med dig helt och hållet 🙂
Vet inte vad jag skulle gjort utan NH, jag menar, så fort sidan går ner så får man en känsla av att det finns absolut inget att göra 🙂
Dessutom gör dom t.ex DH-vistelsen mycket trevligare med gratis support, tävlingar osv i vilken jag för övrigt vann just en DVD-brännare:D
har mycket er att tacka, ni som håller i NH. Keep up the good work :D/
June 27, 2002
Jag menar mest att inte tar Sweclockers betalt för sin sida men de kommer oftare med nyheter och recensioner samt att de kommer med sånna även på söndagar.
Okej att ni kanske inte är lika nere i datanörd träsket som dem men ni har ju ändå en sida med många användare.
Redfaction wrote: Jag menar mest att inte tar Sweclockers betalt för sin sida men de kommer oftare med nyheter och recensioner samt att de kommer med sånna även på söndagar.
Okej att ni kanske inte är lika nere i datanörd träsket som dem men ni har ju ändå en sida med många användare.
Jo men då är du ju knappast duktig på att förklara dig. Det enda ditt inlägg gjort är att reta upp en massa personer.
Som Coore skriver har vi haft en något svårare period rent redaktionellt då vi tappat mycket folk inom kort tid. Detta bygger man inte upp på nolltid, speciellt inte samtidigt som det anordnas stora projekt vid sidan om.
Men ALLT detta har tagits upp vid ett flertal tillfällen i "Feedback"-forumet och det är just där dessa diskussioner hör hemma.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)