August 22, 2005
Gillar du tuffa saker som man egentligen inte behöver? har du ett pengaträd hemma? då kanske
Sonys nya Navitus fjärrkontroll kan vara ditt nästa inköp. Förutom att den kan
styra 18 olika komponenter samtidigt så har den ett linuxbaserat
operativsystem, processor på 200MHz, 32MB internminne och en 3.5 tums TFT
skärm. USB port och Memory Stick läsare återfinner vi på ena sidan av
kontrollen.
[Image Can Not Be Found]
Priset på dena söta überfjärrkontroll ligger på hisnande
699 dollar.
Källa: i4u.com
Jag har spanat en hel del på multifjärrkontroller den senaste tiden och en sak måste jag bara säga. Denna fjärr är inte vacker.. 🙂
Den har riktigt imponerande features men utseendet ger jag inte mycket för faktiskt. Då är det Pronto Pro som går före.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
January 28, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jag har spanat en hel del på multifjärrkontroller den senaste tiden och en sak måste jag bara säga. Denna fjärr är inte vacker.. 🙂
Den har riktigt imponerande features men utseendet ger jag inte mycket för faktiskt. Då är det Pronto Pro som går före.. 😉
Jag håller faktiskt med till viss del, dock är den ju inte ful direkt. Första gången som priset har tagit bort mitt habegär för en pryl 😮
Designen på pronto pro verkar vara "sidan kan inte visas" 😛
September 12, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Jag har spanat en hel del på multifjärrkontroller den senaste tiden och en sak måste jag bara säga. Denna fjärr är inte vacker.. 🙂
Jag håller faktiskt med till viss del, dock är den ju inte ful direkt. Första gången som priset har tagit bort mitt habegär för en pryl 😮
Designen på pronto pro verkar vara "sidan kan inte visas" 😛
Först och främst...attans amatör, sidan kan visst visas. 🙂
Ibland är det bra att ditt habegär slocknar på en gång måste jag säga. 😀
January 28, 2003
skiroy wrote: Först och främst...attans amatör, sidan kan visst visas. 🙂
Ibland är det bra att ditt habegär slocknar på en gång måste jag säga. 😀
Funkade inte på jobbet heller 😕
Aja, kanske bra att den inte går att visa after allt...
Hehe, jo det är en jävla tur att det slocknar någon liten gång, 9m² räcker inte så länge har jag märkt :bgrin:
March 11, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jag har spanat en hel del på multifjärrkontroller den senaste tiden och en sak måste jag bara säga. Denna fjärr är inte vacker.. 🙂
Måste inflika att vissa av oss tycker att Sony-kontrollen var snyggare än Pro Pronto...
2 Guest(s)