December 19, 2000
Hårddiskmodifikationer är i sig ingen nyhet, det är ett flertal sidor som har guider ute om hur man sätter in ett fönster i hårddisken. Sedan kom det en guide om hur du byter ut hela ovansidan mot en stor plexibit, vilket fick det hela att se så mycket bättre ut. Nu har VoidedWarranty tagit hela steget ut med lysdioder och till och med en applique på plexiskivan. Jag behöver väl inte säga att det hela blir utsökt, och det är flera bilder då det hela är färdigt. HAn beskriver inte byggandet direkt nogrannt, men det går ändå att läsa på alla sidor.
Läs mer här
February 10, 2003
Okey när man skita i allt kan man göra vad som helst.Du vet du hur det se ut i Harddiskbygge Seagate eller so du kan äta frå Golvet.Total dammfritt och steril.Nu tänka dej borra, såga och filer rund Harddisken. Med andra Ord en dammkorn micro kan förstöra hela herligheten.Och sen har en so över 140Gb HD SCSI som har tyvärr kostat runda 10000,-Kr.Sen börja lidande eller hoppa utom Fönster.
March 1, 2003
klaus wrote: Okey när man skita i allt kan man göra vad som helst.Du vet du hur det se ut i Harddiskbygge Seagate eller so du kan äta frå Golvet.Total dammfritt och steril.Nu tänka dej borra, såga och filer rund Harddisken. Med andra Ord en dammkorn micro kan förstöra hela herligheten.Och sen har en so över 140Gb HD SCSI som har tyvärr kostat runda 10000,-Kr.Sen börja lidande eller hoppa utom Fönster.
*Tar fram Tyska-lexikon*
Håller med klaus...
Fast lägg ut bilder ifall ni ger er på liknande projekt...
Tappar jag mat på golvet så dämpar dammråttorna fallet...
August 10, 2002
Fan det här e så jävulskt passande.
IDAG tänkte jag att vafan, kan man inte fixa plexi i hdd. Jag vet att dom e ganska ömtåliga men jag har en gammal BIGFOT (dom e typ dubbelt så stor som en vanlig) på 2 gb som jag tänkte modda. Och just idag när jag sitter och planerar så kommer en sådan guide upp. Lotto!
1 Guest(s)