December 19, 2000
Många har väntat på en uppföljare till det populära testprogrammet 3Dmark2001 SE och nu verkar uppföljaren vara på intåg. Futuremark (Tidigare Madonion) har idag släppt en "teaser" för deras kommande 3Dmark03. Enligt teasern verkar lanseringen vara satt till första kvartalet 2003 och förhoppningsvis betyder detta bara några veckor. Vi hoppas få mer information om 3Dmark03 snart men tills dess kan ni ladda ner och titta på teasern. Man får tyvärr inte se så mycket men grafiken verkar onekligen vara genomarbetad.
Ladda ner 3Dmark03-teasern på Futuremark.
Observera att man behöver WM9 codecs för detta dock inte Windows Media Player 9.
June 18, 2001
Blaze86 wrote: Filmen laggar på¨min dator 🙁 Beror det på mitt gfx eller ? Jag tycker att det borde gå att kolla på den ändå fast kortet inte är så bra.
Väntar otåligt på mitt kommande Radeon 9500Pro 128mb
Det är du som inte har installerat rätt!!!
Funkar klockrent på min Dell Latitude Celeron 400 med 128MB minne i Mediaspelaren 8 (default i WinXP). Det är inget fel med ditt GF4MX när det gäller video uppspelning!
December 22, 2002
laggar inte för mej ser fint ut ska bli spänande att köra det med amd 64bitars prossecor.. hmm ska köpa ny data i maj ska vänta... undrar hur allt utvecklas :bok: 8)
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
Som vi nämnde i nyheten var det en lite väl kort och tunn teaser men grafken var onekligen trevlig. Det ska bli mycket intressant att se mer "in test" bilder och även få höra vad futuremark optimerat programmet för. Det behövs ju onekligen en uppföljare till 3Dmark2001 SE i alla fall. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)