August 12, 2001
Pim_ wrote: Och varför skall man ha en bil som går fortare än 110?
... eller varför ska man ha elhissar då det går lika bra att veva ner. Jädrans biltillverkare att försöka lura alla på extra finesser 🙄
Tycker det är mycket bra med nya snabba tekniker, inte för att jag har råd med det. 😕 Tycker det är riktigt intressant iallafall 😀
June 27, 2002
Pim_ wrote: [quote=Redfaction][quote=Code Red][quote=Sardaukar] personligen måste jag ha AGP eftersom jag tar med mig grafikkortet varje gång jag åker hem till föräldrarna.
ha ha, istället för favoritkudden eller vad?
Vad folk gnäller på utveckling. Jag som sja köpa helt ny rigg vill gärna ha pci-express o sli.
Sen finns det ju agp-kort kvar så varför är ni så fientliga? Låter som folk gjorde vid övergången från pci till agp.
PCI till AGP behövdes ju då men som läget e nu så behövs inte övergången till PCI e och defenitivt inte till SLI det är ju bara ett försök av NVIDIA att få er som e lättlurade att köpa fler kort så de tjänar in lite av de pengar de förlorade till ATI förr. Saken är ju att grafikkorten skulle klara sig bra med AGP 4x så varför uppdatera till en standard som e snabbare än x8?
Tyvärr är det inte så enkelt att förklara detta. Då ni inte fattar att ni blir lurade att köpa detta onödiga påhitt utan ni bara tar åt er det som de tvar helt normalt.
Och varför skall man ha en bil som går fortare än 110?
January 7, 2004
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=lunna]Vad är sloten längst upp till för?
Jag tror att det är till för DPS (Dual ower system) eller vad det heter. Dvs ett instickskort för att få stabilare spänning till processorn och lite annat. Då får man dock en fläkt extra i burken vilket inte uppskattas.
Men fläckten som sitter på DPSen (Dual Power System) är ljudlös (jag kan åtminstonde inte höra den) så jag tycker den är bra och man har ju alltid valet att inte ha den installerad.
1 Guest(s)