August 22, 2005
2003 har varit ett innehållsrikt och väldigt intressant år. NordicHardware har utvecklats mer än någonsin, vi har lyckats uppnå flera mål med att erbjuda er läsare allt fler högkvalitativa recensioner, artiklar, guider och nyheter om det senaste inom datorhårdvara. Bland annat har vi fått chansen att testa många av årets nyheter som exempelvis Athlon64, GeForce FX, Radeon, Pentium 4 EE, en hel del moderkort och varför inte ett knäpptyst chassi? Som många har märkt har vi t ex varit världsledande på grafikkortsfronten år 2003.
Det har varit ett underbart år, speciellt för oss som jobbar på NordicHardware. Vi jobbar ju trots allt med någonting vi älskar att hålla på med. Det allra viktigaste har ändå varit responsen vi fått från er läsare, det är vad man lever för!
Med det vill vi här på NordicHardware tacka alla er läsare för ett fantastiskt år, 2004, here we come!
Gott nytt år på er gott folk!
Önskar vi som jobbar på NordicHardware.
July 8, 2001
July 11, 2002
Vill gratulera erat fina jobb på nordichardware, speciellt på recension fronten.
Men nästa år så vill jag (eller många andra) se att ni tar och uppdaterar eran prisguide (bättre en buggys), CPu datasbas, Galleriet.
Och mera "gör det själv" artiklar!
God fortsättning för er alla 😀
July 3, 2001
jag bara måste kommentera allt detta skrytande.
"vi var världsledande där"
"vi var först i världen med det"
"vi har varit bäst på det"
inte ovanligt att det har varit sånna nyheter...
jag tycker inte att ni behöver skriva allt detta... låter lite löjligt enligt mig... jag som läsare tycker att ni är en av de bästa sidorna när det gäller forum, nyheter och recensioner av hårdvara, men inte behöver ni skryta om detta. Det är ju upp till varje läsare att fatta sig en egen uppfattning utan att läsa en massa "vi är bäst" nyheter.
1 Guest(s)