August 22, 2005
Vem kan få för mycket av grafikkort? Inte jag iaf. Nyligen tog vi en titt på Radeon 9600 Pro, till på köpet var vi först i Skandinavien med detta så vitt vi kan se. Hittills i år har vi också hunnit presentera de två stora kandidaterna från ATi och nVidia: Radeon 9800 Pro och GeForce FX 5800 Ultra. De senaste dagarna damp det ner lite fler kort i testlabbet:
[Image Can Not Be Found]
Detta är dock inte all vår ammunition. Två trevliga kort är också på ingång direkt från ATi's och nVidia's högkvarter. (Ni med ett uns fantasi kan nog gissa er till vad vi talar om.) Och som om detta inte vore nog tar vi även en repris av Gainwards FX 5800 Ultra med tanke på de nya Detonator FX som släpptes i dagarna. Och det tar inte slut här...
Håll i hatten för snart blir det åka av. 🙂
December 23, 2000
November 29, 2001
FarsanEdde wrote:
Hehe, det vore väl lite konstigt om det inte var nordenpremiär om det är en världspremiär? 😉
Njae, en sak är världspremiär en annan blir "bara" nordenpremiär.
Men jag såg precis att det bara blir nordenpremiär i vilket fall.
Man skulle kunna kalla det uppföljning på vår Radeon 9600 Pro recension...
February 1, 2003
November 29, 2001
Pappa-Scan wrote: Det verkar som att ni börjar bli måttligt populära bland hårdvarutillverkarna 🙂
njae snarare är det frukten av vårt system med ämnesexperter som var och en enbart sysslar med sitt område samt det att jag numera sysslar med NH på heltid
kort sagt har jag haft tiden att både kontakta tillverkare och recensera deras produkter
många av sakerna jag ska testa denna gång kommer från tillverkare vars rodukter vi aldrig recenserat förr, så det är ju lite kul att stifta nya bekantskaper
January 28, 2003
UndaC wrote: njae snarare är det frukten av vårt system med ämnesexperter som var och en enbart sysslar med sitt område samt det att jag numera sysslar med NH på heltid
jobbar du heltid med NH, som med vilket jobb som helst? tycker det borde behövas några heltidsanställda med tanke på det hästjobb ni lägger ner 😉 keep up the good work!!
och med alla dom graffekorten... MÄKTIGT
December 6, 2002
August 21, 2001
February 1, 2003
UndaC wrote: [quote=Pappa-Scan]Det verkar som att ni börjar bli måttligt populära bland hårdvarutillverkarna 🙂
njae snarare är det frukten av vårt system med ämnesexperter som var och en enbart sysslar med sitt område samt det att jag numera sysslar med NH på heltid
Ja, och därför börjar hårdvarutillverkarna gilla er eftersom ni är så pass kunniga på olika områden.
1 Guest(s)