August 22, 2005
Vi har tråkiga nyheter, mycket tråkiga. Förbannat tråkiga, så tråkiga att jag får lust att gå ut och mörda alla finniga små hackers och virusskapare.
Tack vare stölden av Valves källkod till Half Life 2 har spelet nu skjutits upp till April 2004. En katastrof för Valve, Vivendi och ATi men främst alla gamers som suttit och väntat.
Reuters har de tråkiga nyheterna här.
Personligen tycker jag att Valve borde släppa ett spelbart demo för att stilla massorna tills dess.
Helt plötsligt känns Half Life 2 bundlen med ATis nya grafikkort inte så himla het längre heller.
February 10, 2003
De måste halt skydda sig bättre.Spionage har funnits hela Tiden.
Att de vågade att go ut med detta att de har blivid bestulen är nästan inte sant. Och nu trotzreaktionen att Spelet komma senare.Okey har de so mycket Pengar,mig stör detta inte.
Finns andra Spel.
So long
September 9, 2002
September 24, 2002
June 3, 2001
nivaman wrote: ajaj valve... blev koden stulen??? inget backup??? låter lite osant... låter som en dålig ursäkt...
Dom kanske vill göra om den?
jäv-a trist iaf dock lite pinsamt att dom inte kan hålla sina datorer borta från hackers jag skulle då inte ha källkoden på en dator ansluten till nätet..
May 29, 2003
ASSÅ SEPE DAMP MAN FÅR PÅ FITTSEPET!!!!!!!!
vad fan ska han med sourcen til?????????????
kan ju fan itne göra ett piss annat än att förstöra och skapa fusk och annat skit som förstör för flera miljoner människor!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
DAMP!!!!!!!!!
jag går iväg nu för lite kudd attack
3 Guest(s)