January 19, 2003
Varför är ni så förvånade? Klart som tusan att spelet försenas rejält när en så allvarlig sak händer. :cy:
Men visst, en spelbar demo inom kort för att lugna deprimerade gamers låter inte helt tokigt.
Vi får hoppas på att de gör så.
ATI får väl inkludera HL2 med R420 istället nu då. Bör bli hyfsat bra timing 🙂
May 10, 2003
men tänk såhär !. Spelet blev dåligt valve släpper källkoden på flit, sen har dem en ursäkt för att spelet ska släppas ut senare med stora ändringar i koden.
Inte för att jag tror så illa om valve men tänk om....
Hösten som skulle bli så bra Doom 3 och HL2 blev bara en besvikelse !.
February 12, 2002
bloodman wrote: NEJ DETTA ÄR INTE SANT, KAN VI INTE SPÅRA UPP DEN JÄVELN OCH TRYCKA UPP KODEN I ARSEL PÅ HAN!!!!
sorry får caps men fan ja får damp snart tror jag.
Det är jag med på! Ni sköter upphittandet så sköter jag upptryckar delen.
Jag lovar att när jag är klar med killen får även källkoden till win xp plats där inne!! 👿
January 28, 2003
äligt talat tror jag inte ett piss på Valve's snyfthistoria.. finns inte på världskartan att dom skulle ha källkoden på en datorn som är uppkopplad mot nätet
och infon dom har gått ut med?? jag skriver bättre historier i skolan för fan...
tror inte heller att spelet hade blivit klart till realesen alternativt att det såg för fullt ut för att släppas, lägligt med en snyftare om snodd kod då å så vips kan man släppa spelet ett halvår senare
August 13, 2002
Det går aldrig att försvara hackers. Alla vet om att det finns idioter som hela tiden är ute efter att förstöra, som hackers nu gjort.
Dock så kan man väl egentligen lägga lite skuld på Valve också, som inte skyddar sin kod bättre. Tror hackers har försökt hacka på detta vis när det gäller många spel, men just nu lyckas de. När Valve är inblandade...
September 2, 2003
Asså, Oktober, September, November, December, Januari, Februari, Mars, April... det är 8 månader!!! Det är ju 2/3 år till dess :cy:
Klart som faen man blir förbannad.... dumt som faen av valve att göra
så dock... visst det blir ett bättre spel utan fusket osv. men de lär förlora massor av pengar till konkurrenterna istället... och att det skall ta 8 månader att skriva om det som måstes verkar lite otroligt enligt mig.
Jag hoppas på en framskjuten release till Januari.... :arg:
December 28, 2001
December 1, 2002
The_Dopefish wrote: Asså, Oktober, September, November, December, Januari, Februari, Mars, April... det är 8 månader!!! Det är ju 2/3 år till dess :cy:
Klart som faen man blir förbannad.... dumt som faen av valve att göra
så dock... visst det blir ett bättre spel utan fusket osv. men de lär förlora massor av pengar till konkurrenterna istället... och att det skall ta 8 månader att skriva om det som måstes verkar lite otroligt enligt mig.
Jag hoppas på en framskjuten release till Januari.... :arg:
Hm, September har ju iofs varit ^^, men ja 7 månader e RIKTIGT långt det också :cy:
December 28, 2001
July 28, 2003
May 11, 2003
denstore wrote: Men, allvarligt talat, hur stor betydelse har det? Köp något annat. Själv ser jag mer fram emot Call of Duty. Mest surt för dem som har köpt Radeon XT, och nu får sitt HL2 efter att R420 har kommit. The ultimate gaming experience my ass.....:)
Radeon 9800 XT har inte kommit ut än..? Var det inte bara ett rykte att de skulle slänga med HL2?
Som sagt.. finns andra spel som man kan slösa sin tid på..
March 11, 2003
Plexan wrote: [quote=denstore]Men, allvarligt talat, hur stor betydelse har det? Köp något annat. Själv ser jag mer fram emot Call of Duty. Mest surt för dem som har köpt Radeon XT, och nu får sitt HL2 efter att R420 har kommit. The ultimate gaming experience my ass.....:)
Radeon 9800 XT har inte kommit ut än..? Var det inte bara ett rykte att de skulle slänga med HL2?
XT är ute. Och, nej det var inget rykte. Det inkluderas en talong att skicka in, så skickas HL2 när det kommer ut. Skoj, när man kanske redan har hunnit byta kort en gång till då....;)
December 10, 2002
Alltså, detta året skulle bli så bra, först Max Payne 2, Half Life 2 och Doom 3.... och sen kommer någon liten inkompetent nolla och snor källkoden, visst man tycker att Valve borde vara lite smartare än att ha källkoden på en burk som har access till internet. Och jag slår vad om att om jag hittar den killen som har gjort detta så ska jag möblera om facet på han. Förresten så hittade jag en annan sida som säger att det inte är sagt att det ska fördröjas, men jag tror inte på den sidan... men ni kan ju ta er en titt om ni vill: http://www.halflifesource.com/
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
December 10, 2002
Plexan wrote: [quote=denstore]Men, allvarligt talat, hur stor betydelse har det? Köp något annat. Själv ser jag mer fram emot Call of Duty. Mest surt för dem som har köpt Radeon XT, och nu får sitt HL2 efter att R420 har kommit. The ultimate gaming experience my ass.....:)
Nepp, 9800 XT har inte kommit ut än, men det kommer att börja skickas från komplett.se den 17:e antagligen, dock står det obekräftat datum: 2003-10-17
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
2 Guest(s)