November 7, 2001
November 7, 2001
November 7, 2001
Campaigner wrote: Det var häftigt må jag säga 😀
Snålar man med säkerheten så går det sådär.Grymt gjort av hackerna.
Nja, kan inte riktigt hålla med om det, så du menar ifall du går på stan och hamnar i ett oskyldigt slagsmål, så får du skylla dig själv ifall du åker på stryk för att du inte tränade kampsport när du var liten ?
Ps. Stödjer inte hackeren för 5 öre D.s
Keep the MetalFlame Burning !
August 16, 2002
ehh... läs: http://www.halflife.nu/nyheter.....38;id=2145
June 17, 2001
Har kollat runt lite och snacket går om att den finns att tanka ner. Men ingen har den och ingen har sett den. Well??? Vad säger det er?
//Konspirationsteorimästaren (eller galen gissare)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 30, 2003
WiCHeR wrote: Om si väsger så här , det är inte fake , den finns för nedladdning , jag tänker inte ge er nån länk dock. Men som sagt den finns ute på nätet.
Har du anmält länken till VALVE!. Det tycker jag att du ska göra.
Dom sa ju att dom behöver hjälp att spåra "tjuven"
June 17, 2001
CasO wrote: valve sux (dem gör knappast något bra), GO HACKERS GO
Då tackar vi för inlägget av den överintelligenta CasO som är 12 år och bor på Pluto.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Ja, och det rättfärdigar datorintrång?
Det är ett lika smart uttalande som om du tk:ar i cs och bara för det så hackar någon sig in i din burk och snor nakenbilder på din mamma för det. Fattar du hinten?
/FD. Crew ffs
October 22, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: Ja, och det rättfärdigar datorintrång?
Det är ett lika smart uttalande som om du tk:ar i cs och bara för det så hackar någon sig in i din burk och snor nakenbilder på din mamma för det. Fattar du hinten?
nej det behöver inte rättfärdiga datorintrång =) men jag tycker att det är rätt åt dem som straff 😛
1 Guest(s)