The forums are currently locked and only available for read only access
Nyhet
Member
Medlem
Forum Posts: 10607
Member Since:
April 17, 2005
April 17, 2005
Offline
Grafikkortsindustrin har sedan introduktionen av den första 3D-acceleratorn vuxit enormt mycket och i dagsläget är grafikkort ofta lika omtalade som processorer, vilket nog väldigt få trodde skulle kunna ske för ett antal år sedan. På HardOCP har Kyle Bennet publicerat en artikel som tar upp hur dagens grafikkortsindustri ser ut med drivrutinsoptimeringar, grafikkortsrecensioner och det som allting i slutändan handlar om, hur grafikkort ger oss konsumenter den bästa spelupplevelsen. Intressant läsning för den som funderar lite på vilka riktlinjer NVIDIA och ATI fått finna sig i att arbeta efter.
Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 56
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630
Posts: 1300967
Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL
© Simple:Press —