August 22, 2005
I väntan på Half Life 2 blev Piloux på Bit-Tech otålig och bestämde sig för att förbereda sin dator på det efterlängtade spelet.
Eftersom en bild säger mer än tusen ord föreslår jag att ni tar en titt nedan:
[Image Can Not Be Found]
Det här är helt klart ett av de mer ambitiösa och lyckade projekten jag sett på senare tid.
May 19, 2003
UndaC wrote: [quote=Vamp] Kul att n i postar om sånt också, men lite sega var ni =)
hehe jag fick länktipset på ICQ för några minuter sedan så segt skulle jag inte kalla det =)
Du var säkert snabb på att fixa nyheten fro m det att du fick reda på det, men bilderna har ju vart ute ett bra tag ;).
November 29, 2001
Vamp wrote:
Du var säkert snabb på att fixa nyheten fro m det att du fick reda på det, men bilderna har ju vart ute ett bra tag ;).
hehe jo visst, men coola nog att vara värda en nyhet
vad det gäller stora nyhetsbevakningar (typ nya P4a lanseras) så är det ju illa om vi är några veckor "behind" men när det gäller såna här roliga projekt gjorda av enskilda privatpersoner så gör det la inget när vi postar det? tycker jag iaf
July 28, 2003
May 19, 2003
UndaC wrote: [quote=Vamp]
hehe jo visst, men coola nog att vara värda en nyhet
vad det gäller stora nyhetsbevakningar (typ nya P4a lanseras) så är det ju illa om vi är några veckor "behind" men när det gäller såna här roliga projekt gjorda av enskilda privatpersoner så gör det la inget när vi postar det? tycker jag iaf
Nej då... Inga problem. Bara kul att ni postar om sådant. Det som var lite roligt var ju också att det vart 3 st trådar på forumet också 😀 .
2 Guest(s)