October 24, 2003
bran wrote: Den där nyheten e ju faen flera månader, åtminstone en månad gammal.... dooh. 🙄
Orka klaga! Hoppa vidare till nästa nyhet istället för att klaga en massa på forumet. Om du letar reda på alla nyheter själv är det ju helt onödigt att du är medlem på NH. Vitsen är väl att UndaC och de andra nyhetsskribenterna samlar hårdvarunyehter (mm) på en sida så du slipper leta själv. 🙄
Jag tycker det är mycket bra och många nyheter man läser här.
Datorn är förövrigt gôrnajz!
Om dom bara kunde få fingret ur röven och släppa HL2 snart!
December 3, 2003
johan_lojan, om en tidning/tv-kanal börjar rapportera om tex hockey-vm som sluta för nån månad sen, säger du samma sak då..? "Äsch vafan sluta klaga, bara för att du letar reda på nyheter själv"...
Kanske är o överdriva lite, men ändå.
Jag tycker för övrigt också att man får läsa mkt bra här, samtidigt måste man ju få kommentera "nyheterna".... 😀
November 29, 2001
bran wrote: johan_lojan, om en tidning/tv-kanal börjar rapportera om tex hockey-vm som sluta för nån månad sen, säger du samma sak då..? "Äsch vafan sluta klaga, bara för att du letar reda på nyheter själv"...
hockey vm är en officiell händelse som "alla" känner till
det här var enb datormodd gjord av en privatperson
personligen tycker jag det är en gigantisk skillnad
June 17, 2002
skiroy wrote: Jösses vad ni gnäller här.
Känns som att lås är på sin plats om det ska fortsätta så här.
Vaddå.. tål ni inte gnäll för att killen e typ flera vecker efter med nyheten eller...
men som Undac själv sa, så e det bättre att en sån här nyhet ligger efter än en nyhet om senaste P4an...
1 Guest(s)