August 22, 2005
Många av er har säkert hört talas om, och undrat om, den "kommande" konsollen "Phantom" som det skrivit om lite varstans, både på nätet och i "pappersmedia".
HardOCP har gjort lite detektivarbete... allt jag kan säga är att om jag vore en av dem som satsat pengar i företaget så hae jag nog börjat snyfta och ropar på mamma ungefär samtidigt som jag bläddrar från sida ett till två i denna artikeln.
Dock är det minst sagt fascinerande att se hur en grabb kan manipulera en massa företag och hela mediakarusellen på detta sättet. Internet är den moderna bondfångarens paradis, men också hans grav verkar det som.
Se till att klicka länken här.
September 19, 2002
Nyhet wrote: Många av er har säkert hört talas om, och undrat om, den "kommande" konsollen "Phantom" som det skrivit om lite varstans, både på nätet och i "pappersmedia".
HardOCP har gjort lite detektivarbete... allt jag kan säga är att om jag vore en av dem som satsat pengar i företaget så hae jag nog börjat snyfta och ropar på mamma ungefär samtidigt som jag bläddrar från sida ett till två i denna artikeln.
Dock är det minst sagt fascinerande att se hur en grabb kan manipulera en massa företag och hela mediakarusellen på detta sättet. Internet är den moderna bondfångarens paradis, men också hans grav verkar det som.
Se till att klicka länken här.
Fan också, vissa har inget som helst samvete. Må han brinna länge och väl i valfri majbrasa... :burn:
Det handlar nog om att gå på de riktigt stora företagen när man jagar sponsorer. De har inte några problem med att lägga upp finanser och orkar nog inte kolla upp alla företag ordentligt. De tror nog inte att någon ska lura dem direkt... alltså inte för att jag vet något om det här! Bara rena spekulationer.. 🙂
Nä men när något låter för bra för att vara sant så är det ofta inte sant.. ett bra ordspråk.
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)