December 19, 2000
Vi har nyligen publicerat en sammanfattning av Comdex i Göteborg och denna innehöll bland annat en intervju med nVidia. Passande nog har vi nu fått svar på en e-mail-intervju med huvudkonkurrenten ATi som ger svar på ett par intressanta frågor. Många av frågorna är av lite mer teknisk natur men i det stora hela är det ändå ganska intressant att lyssna på. Vad sägs tex. om att det är fritt fram för tredjepartstillverkare att utrusta ett Radeon 9700 med 256 MB DDRII om de så önskar?
[Image Can Not Be Found]
Vi hoppas att vi ska kunna erbjuda er fler intressanta intervjuer i framtiden om det visar sig vara uppskattat av er läsare så kommentera gärna det hela i forumet.
Läs mer här.
June 20, 2002
intervjuer är mycket uppskattade och jag vill gärna se fler...
det jag helst vill se för tillfället är intervjuer med processortillverkare, chipset och moderkortstillverkare och de lite "mindre" grafikkortstillverkarna (alltså inte nVidia och ATI eftersom vi precis fått sådana)...
i övrigt var intervjun bra... tråkigt att den kom så sent så att många (de flesta?) frågorna redan hade fått svar, men det är ju inget in rår över...
boogey wrote: intervjuer är mycket uppskattade och jag vill gärna se fler...
det jag helst vill se för tillfället är intervjuer med processortillverkare, chipset och moderkortstillverkare och de lite "mindre" grafikkortstillverkarna (alltså inte nVidia och ATI eftersom vi precis fått sådana)...
i övrigt var intervjun bra... tråkigt att den kom så sent så att många (de flesta?) frågorna redan hade fått svar, men det är ju inget in rår över...
Jag (UndaC inloggad som Woxxman 😉 ) håller på och undersöker möjligheterna att få S3/VIA för en intervju likaså PowerVR och BitBoys samt SiS.
Tekniknörd som gillar att träna.
September 27, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=boogey]intervjuer är mycket uppskattade och jag vill gärna se fler...
Det gillar vi 😉
Jag (UndaC inloggad som Woxxman 😉 ) håller på och undersöker möjligheterna att få S3/VIA för en intervju likaså PowerVR och BitBoys samt SiS.
1 Guest(s)