August 22, 2005
I vår har vi en hel del intervjuer planerade. En av de första är en intervju med drivrutinsskaparna på nVidia. Vi kommer att ställa en hel del frågor som vi själva kommit på men vill också ha in frågor från våra läsare.
Formulera er fråga/era frågor i tråden nedan. Skriv gärna på engelska om ni känner att ni behärskar språket.
Vi kommer förmodligen inte att kunna ställa alla frågor så försök vara korta och koncisa i det ni frågar.
Observera att vi kommer skicka frågorna ganska snart så snabba er med att skriva om ni vill få med dem.
March 24, 2002
Gäller det också nForce moderkorts drivrutiner?
För jag skulle tycka det skulle vara intressant att höra varför det är så glest mellan drivarna.
3.13 släpptes i september -03 och den innan var i början nångång -03 om jag minns rätt.
Borde det inte komma lite nytt i.o.m. nForce3?
Och så var det där med att skriva på engelska ja, mitt modersmål är svenska så jag överlåter rätten att fritt använda dessa frågor till någon som är bättre än mej på att formulera och stava på engelska.;)
March 24, 2002
November 29, 2001
TPRS wrote: [quote=UndaC]Sorry glömde det, det är bara grafikkortsdrivrutiner det gäller.
Ja det kan ju vara ganska bra att veta.;)
BTW så tänkte jag fråga din fråga off the record i vilket fall, glömde bara det när jag snackade med nvidia innan idag.
Är sugen på nya nforce drivisar själv nämnligen. 🙂
March 24, 2002
UndaC wrote: [quote=TPRS][quote=UndaC]Sorry glömde det, det är bara grafikkortsdrivrutiner det gäller.
Ja det kan ju vara ganska bra att veta.;)
BTW så tänkte jag fråga din fråga off the record i vilket fall, glömde bara det när jag snackade med nvidia innan idag.
Är sugen på nya nforce drivisar själv nämnligen. 🙂
Låter gott.
March 11, 2004
On some graphic cards there may be some distubance when playing fullscreen video. Especially on TFT-screens. This IS a problem with the drivers, but it has improved over time but it's still a problem.
And the configurations for the TV-out... There's a lot of improvement to be done, such as: adjustment of screen size, flicker filters and so on..
Take a look at TvTool, it has all you need!
November 29, 2001
ApoC wrote: On some graphic cards there may be some distubance when playing fullscreen video. Especially on TFT-screens. This IS a problem with the drivers, but it has improved over time but it's still a problem.
And the configurations for the TV-out... There's a lot of improvement to be done, such as: adjustment of screen size, flicker filters and so on..
Take a look at TvTool, it has all you need!
Det där är inga frågor det är påståenden.
1 Guest(s)