April 17, 2005
iPod video är precis som alla andra Apple-produkter väldigt ryktesbenägna, mycket på grund av Apples förmåga att hålla tyst om sina kommande produkter ända fram tills lanseringsdagen. Rykten är precis vad det låter som och bilder som dyker upp på icke lanserade produkter kan mycket väl vara fejk. iPod video har vi redan sett porträtterad på ett fejkfoto och nu har det dykt upp nya bilder på vad som sägs vara Apples video-inriktade iPod. Återigen är det ganska trovärdiga bilder men det är mycket möjligt, om inte troligt att även dessa bilder är skapade av någon skicklig grafiker. Hur som helst ger det en mycket bra bild av hur iPod video skulle kunna se ut och vi hade inte blivit besvikna om Apples nästa alster ser ut just på detta sätt.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Källa: Engadget
hypno toad wrote: Hoppas det är minst 8gb flashminne. Och rimligt pris, ja och så en högupplöst skärm.
Är ganska övertygad om att det handlar om en hårddisk-modell. Eller jag är 99% säker på detta. Först och främst är det en high-end spelare och där använder man hårddisk som lagringsmedia, plus att 8GB minne inte räcker speciellt långt om man satsar på video-lagring.
Tekniknörd som gillar att träna.
Usch... nä det är svårt alltså..Det svåra är ju att man egentligen inte vet hur den kommer utformas. Är det liknande som dessa bilder, med en 4" display (som senaste ryktena säger), 60GB+ HD och diverse andra trevliga features lär det ju bli ett par kronor.
Men snackar vi en 60GB HD så landar det nog på en drygt 5000 i alla fall förmodligen mer. Dock är det ju svårt att sia om hur mycket den nya displayen kommer kosta dem och exakt vilka features man slänger in.
Tekniknörd som gillar att träna.
April 26, 2003
November 16, 2004
FAKE!!!!! http://fakepod.blogspot.com
January 25, 2004
February 12, 2003
Den är ruskigt ful. Det är vad jag tycker. Och sen blir den väl som resten av Apples prylar, snordyr och den kommer garanterat med kasst ljud också. Jag ser fram emot att se folk som ser ut som östermalmare och har en varsin sån här i handen, då vet jag att deras föräldrar är fattiga. Ooo, vad jag längtar. Kasst ljud åt folket!
Sure, den är fake, men ljudet kommer förmodligen vara samma sak som den alltid varit.
1 Guest(s)