December 1, 2004
December 1, 2004
I brist på andra filmer lägger jag upp denna lilla filmen 😀
December 1, 2004
Poontus wrote: HAHAHAHAHAHAHA!!!
har du hällt LN2 i toaletten eller varför bubblar det sådär? (skulle väl ha frusit sönderom du gjorde det men men..)
Nej, bara lite torris 🙂
Här slänger jag lite LN2 i korridoren: http://www.student.lu.se/~cie0.....hu/ln2.wmv
December 1, 2004
Poontus wrote: hehe, buse.
du har nog lite dåligt inflytande.
finns dom som har dig som idol och vill bli som du, folk (läs: jag) kanske kommer ta efter dig och utföra sånna där pojksträck 😛btw. hur firarade du dina 3 världsrekord?
Vanligt festande 😀 Varken hårdare eller lugnare än normalt 😉
June 20, 2002
Kinc wrote: I brist på andra filmer lägger jag upp denna lilla filmen 😀
Ajdå, ajdå.
Såg du inte CSI när toaletten exploderade av att de hällde torris i den. 😉
March 11, 2003
Kinc wrote: [quote=Poontus]HAHAHAHAHAHAHA!!!
har du hällt LN2 i toaletten eller varför bubblar det sådär? (skulle väl ha frusit sönderom du gjorde det men men..)
Nej, bara lite torris 🙂
Här slänger jag lite LN2 i korridoren: http://www.student.lu.se/~cie05mhu/ln2.wmv
Vad är det för korridor?
December 1, 2004
Boogey: Jo det såg jag faktiskt, skratta rätt bra åt det 🙂 Något som är lite extra roligt är att jag benchar i ett korridorsrum i en studentbostad 😀
Denstore: Korridoren i mitt studentboende, var väldigt många som undra varför jag moderkort och grafikkort 🙂
Poontus: Nej det vaporiserar direkt nästan, det blir väldigt rent efter 🙂
December 1, 2004
denstore wrote: [quote=Kinc] Denstore: Korridoren i mitt studentboende, var väldigt många som undra varför jag moderkort och grafikkort 🙂
Jag var mest nyfiken på vilken korridor det var. Jag trodde jag hade varit på de flesta olika, men jag kände inte igen den.
Aha, såg att du bor i Lund 🙂
Bor ute på Vildanden.
March 11, 2003
Kinc wrote: [quote=denstore][quote=Kinc] Denstore: Korridoren i mitt studentboende, var väldigt många som undra varför jag moderkort och grafikkort 🙂
Jag var mest nyfiken på vilken korridor det var. Jag trodde jag hade varit på de flesta olika, men jag kände inte igen den.
Bor ute på Vildanden.
Blekingska eller AF-bostäder?
Ingen som gnäller över att du drar en gigawatt ström när du benchar?:D
December 1, 2004
denstore wrote: [quote=Kinc][quote=denstore][quote=Kinc] Denstore: Korridoren i mitt studentboende, var väldigt många som undra varför jag moderkort och grafikkort 🙂
Bor ute på Vildanden.
Blekingska eller AF-bostäder?
Ingen som gnäller över att du drar en gigawatt ström när du benchar?:D
AF.
Haha, ingen som sagt något än i varje fall 🙂
1 Guest(s)