April 17, 2005
DÄ var det dags för Ànnu en live-sÀndning frÄn testlabbet dÀr Jonas "Mean Machine" Klar har gjort det till en vana att plÄga hÄrdvara vÀrdigt Hannibal Lecter. KvÀllens bestyckning bestÄr av en Intel Core i7 980X, ASUS Rampage III Extreme, fyra stycken Radeon HD 5870 och tre Corsair Dominator GTX2. IkvÀll har han dessutom hjÀlp frÄn Henry "ME4ME" de Kruijf för att verkligen se till att hÄrdvaran ger sitt yttersta.
Kylningen Àr sÄ klart flytande kvÀve och förhoppningen Àr att börja nosa pÄ tidigare satta rekord.
Systemspecifikationer
Intel Core i7 980X under Kingpin F1 EE
ASUS Rampage III Extreme
Radeon HD 5870 (XFX, HIS, 2x ASUS)
Corsair Dominator GTX2
Enermax Galaxy DXX 1kW + PC P&C Turbo-Cool 860W
Riktigt fina resultat killar! Imponerande körning, tyvĂ€rr han jag bara se nĂ„gra minuter live men ser riktigt bra ut đ
Tekniknörd som gillar att trÀna.
December 1, 2004
February 12, 2003
donnie wrote: Med andra ord sÄ hjÀlpte det att byta plats pÄ de tvÄ PSUn ni anvÀnde?
Nej, vi upptĂ€ckte att Henrys problem med checkboxes fortsĂ€tter... Han hade glömt avmarkera överklockningen i CCC, det gjorde att det hĂ€ngde sig i CPU-testerna nĂ€r GPU:erna gick i 1020MHz pĂ„ standardspĂ€nningar. đ (SkĂ€mt Ă„sido, lĂ€tt att glömma bort)
Resultat kommer upp ikvĂ€ll, nu nĂ€r jag hunnit vakna och Ă„terhĂ€mta mig och lĂ€mnat av vĂ„r kĂ€re hollĂ€ndare för avfĂ€rd hemĂ„t. đ
Tack för stödet alla, riktigt kul med folk som kollade pÄ under livesÀndningarna.
February 12, 2009
Mean Machine wrote: Nej, vi upptĂ€ckte att Henrys problem med checkboxes fortsĂ€tter... Han hade glömt avmarkera överklockningen i CCC, det gjorde att det hĂ€ngde sig i CPU-testerna nĂ€r GPU:erna gick i 1020MHz pĂ„ standardspĂ€nningar. đ
Resultat kommer upp ikvĂ€ll, nu nĂ€r jag hunnit vakna och Ă„terhĂ€mta mig och lĂ€mnat av vĂ„r kĂ€re hollĂ€ndare för avfĂ€rd hemĂ„t. đ
Tack för stödet alla, riktigt kul med folk som kollade pÄ under livesÀndningarna.
Ohh vilka nybörjarmisstag dĂ„! đ
NÀ men skönt ni fick rÀtt pÄ det iaf. Ser som sagt fram emot nÀsta sÀndning.
February 23, 2010
Detta Ă€r första gĂ„ngen jag glor pĂ„ nĂ„got liknande. Vad gĂ„r detta ut pĂ„? Givetvis handlar det om vad grabbarna lyckas fĂ„ för snurr pĂ„ grejerna, men fĂ„r vi kommentarer och/eller information live? Nu hör jag inte ens konversationerna/diskussionerna deltagarna har med varandra. Informera en oinvigd! đ
February 12, 2003
fnosk wrote: Detta Ă€r första gĂ„ngen jag glor pĂ„ nĂ„got liknande. Vad gĂ„r detta ut pĂ„? Givetvis handlar det om vad grabbarna lyckas fĂ„ för snurr pĂ„ grejerna, men fĂ„r vi kommentarer och/eller information live? Nu hör jag inte ens konversationerna/diskussionerna deltagarna har med varandra. Informera en oinvigd! đ
Det Ă€r inte ens live lĂ€ngre, för den delen, du sitter förmodligen och kollar pĂ„ streamen frĂ„n igĂ„r kvĂ€ll. đ
Jag la upp en resultattrÄd hÀr: https://www.nordichardware.se/.....83921.html
February 23, 2010
Mean Machine wrote: Det Ă€r inte ens live lĂ€ngre, för den delen, du sitter förmodligen och kollar pĂ„ streamen frĂ„n igĂ„r kvĂ€ll. đ
Jag la upp en resultattrÄd hÀr: https://www.nordichardware.se/.....83921.html
Ja, titta, 27 mars stĂ„r det ju! đ
Jag ska kika i resultattrÄden. Min undran kvarstÄr dock...
1 Guest(s)