April 17, 2005
Logitech G5 är en av de otaliga nya möss som Logitech lanserat på marknaden. G5 är en mus riktad mot gamers, vilket G:et i namnet står för, och är i mångt och mycket uppföljaren till den omåttligt populära Logitech MX518. Logitech G5 medför nymodigheter som Laser-optik för avläsningen av underlaget och även sällsynta features som ett viktbalanseringssystem där man själv kan bestämma vikten på sin mus. Logitech verkar inte lagt några fingrar emellan när man gett sig på att designa den värsta gamermusen hittills, något som enligt Trusted Review gett tydligt utslag i produkten.
March 10, 2003
Jag skiter i miljarder DPI.. var är mina knappar ? Varför ta bort ena sidoknappen
och de två framför och bakom scrollen ???
Skall köpa mig några Mx510 innan de försvinner från marknaden helt. Så man har ett lager
den dagen min nuvande går sönder.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 28, 2005
Ctrl wrote: Jag skiter i miljarder DPI.. var är mina knappar ? Varför ta bort ena sidoknappen
och de två framför och bakom scrollen ???Skall köpa mig några Mx510 innan de försvinner från marknaden helt. Så man har ett lager
den dagen min nuvande går sönder.
såå sant..:D
1 Guest(s)