April 17, 2005
Logitech är en välkänd tillverkare av datortillbehör speciellt möss och tangentbord. Nu har man tillkännagivigt att man inte kommer att stödja Microsofts nya 64-bit Windows operativsystem (Windows XP x64 Edition) förrän i juni. Tills dess kommer Logitechs möss och tangentbord endast erbjuda basfunktioner till dess användare i 64-bitars miljön, men under juni månad väntas alltså Logitechs egen mjukvara stå färdig för den som saknar alla specialfunktioner och inställningsmöjligheter de erbjuder. Det är kanske inte världens undergång men kan vara bra för x64-användare att vara medvetna om.
Källa: ExtremeTech
January 20, 2003
Finns väl inte så mycket annat som fungerar till 64bitars så är väl inget speciellt med det, tycker det är bra att det är på väg iaf.
Jag ska iallafall inte köra det på ett bra tag med tanke på hur kasst den betan som jag hade fungerade, var iofs ett tag sen och det var betan som var gratis i 180 dagar eller 360 dagar.
September 2, 2004
Tycker ändå inte om deras drivrutiner till möss.
Det enda som inte funkar är den lilla ALT-tab replacement knappen på min MX310, om jag minns rätt när körde deras drivrutiner fungerade det inte att trycka in scrollknappen o scrolla, eller så var scrollstegen för små...det var nåt jag störde mig på iaf 🙂
1 Guest(s)