August 22, 2005
En ny månad börjar idag. Julen närmar sig med stormsteg och förra månaden frågade vart ni helst handlar era datorprylar. Vi fick ett rungande "Komplett" som svar. I övrigt såg listan ut som följer:
- Komplett.se - röster: 1110 (46.04%)
- Datorbutiken.com - röster: 747 (30.98%)
- Overclockers.se - röster: 174 (7.22%)
- Dustin.se - röster: 142 (5.89%)
- JMEdata.se - röster: 104 (4.31%)
- ITbutikken.dk - röster: 91 (3.77%)
- SBS-Data (sbs.o.se) - röster: 23 (0.95%)
- Dabus.se - röster: 20 (0.83%) [/list]
Att Komplett och Datorbutiken skulle hamna överst var väl ingen direkt överraskning. Det som jag personligen finner anmärkningsvärt är att JME kom så långt ner.
Nu i December vill vi veta vilken tillverkare av nVidia-baserade grafikkort ni föredrar. Omörstningen hittar nbi som vanligt till höger här på förstasidan.
May 10, 2003
Har nästan alltid handlat av datorbutiken så det har blivit en vana och jag ser ingen anledning till att byta internet butik. Vid två tillfällen har jag dock handlat av andra butiker. Mycom.se och leveransen tog flera veckor fast än dem hela tiden lovade att kortet kommer imorgon och så höll dem på. Netvaruhuset har jag också handlat av väldigt snabb leverans.
October 25, 2001
JME Data kommer jag aldrig handla ifrån mer. För 3 år sedan beställde ett grafikkort från dem. Leveransen var snabbt. Men när jag öppnar paketet så har jag fått ett begagnat grafikkort. Fullt med damm runt fläkten. Jag vet inte hur de är nu som butik men mig har de i alla fall förlorat som kund för all evighet.
1 Guest(s)