August 22, 2005

Vår månadstävling fortsätter att rulla och nu är det dags att slår upp portarna för den sjätte i ordningen som samtidigt är den sista för året. Även denna gång är det i samarbete med Corsair och då det är årets sista tävling bjuder vi på ett lite nytt upplägg.
Istället för att ta tre fasta vinster kan de tre vinnarna i denna tävling välja mellan flera olika produkter.
Ettan kan välja mellan 4 olika, tvåan mellan 3 olika och trean mellan två olika produkter.
Tävlingen sträcker sig som vanligt över 4 veckor och består av 4 delfrågor som presenteras en varje vecka. Tänk också på att man måste svara på varje veckofråga i dess respektive vecka.
Denna månadstävling presenteras alltså i samarbete med Corsair och tävlingen har följande vinster i potten!
1. Corsair TWINX1024R-3200C2 1024MB REG (Athlon 64 FX)
2. Corsair HydraCool 200
3. Corsair TWINX PRO3200LL 1024MB (Med indikator-LEDs)
4. Corsair 256MB SO-DIMM Laptop-minne (valfritt mellan PC100, PC133, DDR266/DDR333)
Hur de tre vinnarnas valmöjligheter ser ut kan du se på tävlingssidan som du hittar genom loggan här nedan.
Lycka till!
May 15, 2003

Andy Guts wrote: Grymt bra med valbara priser, det vill vi se mer av.
Nu ska man bara se till att vinna nån gång också..
Det var trevligt att upplägget med valbara priser uppskattas, förvisso är skillnaderna mellan de tre placeringarna mindre. Men det är inget negativt direkt eftersom det ändå handlar om mycket fina priser och placeringarna ändå lottas ut.
Det är i alla fall den mest värdefulla månadstävlingen vi haft hittills så att säga 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
November 4, 2003

October 20, 2001

Kul fråga, stod ej specifikt vilket SO-DIMM minne som skulle höra till alternativ packetering som man kunde välja mellan. Eftersom svaret har 2 lösningar vore det tråkigt om jag svara fel på rätt svar egentligen, om ni väljer det ena svaret framför det andra.
Tror inte jag missade något men tala gärna om det för mig om jag gjort de, som PM kanske om ingen vill avslöja någon innan tävlingens slut.
March 10, 2002

Vecna wrote: Kul fråga, stod ej specifikt vilket SO-DIMM minne som skulle höra till alternativ packetering som man kunde välja mellan. Eftersom svaret har 2 lösningar vore det tråkigt om jag svara fel på rätt svar egentligen, om ni väljer det ena svaret framför det andra.
Tror inte jag missade något men tala gärna om det för mig om jag gjort de, som PM kanske om ingen vill avslöja någon innan tävlingens slut.
Vänta tills nästa vecka så kan jag berätta. 😉
Vecna wrote: Ok, väntar då. Skulle inte föråva mig att det visar sig vara busenkelt...
Det är busenkelt.. 🙂 Nä men det finns inte två svar på frågan i alla fall, läs frågan igen ordentligt. Vi är "tillräckligt" specificerade för att man ska kunna svara på frågan i alla fall.
Tyvärr kan jag inte säga mer än så.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)