August 22, 2005
Nu är det dags för tredje frågan i vår sjätte månadstävling som presenteras i samarbete med Corsair.
Priserna även denna månad är mycket trevliga och har du missat dem kan du läsa mer på tävlingssidan. Veckans fråga handlar om en av Corsairs nylanserade minnen.
Hur den lyder ser ni här nedan.
Fråga för vecka 3:
Corsair har nyligen lanserat en ny modell av deras XMS-minne, Corsair TWINX1024-4400, vilken hastighet är dessa minnen specificerade för?
1. DDR440 | 2. DDR500 | 3. DDR550 |
För att besvara veckans fråga tar du dig till tävlingssidan genom loggan här nedan.
Det tänkte jag faktiskt inte på när jag skrev frågan men det blir å andra sidan enbart positivt för våra trogna läsare. Tills nu då. 😉
Det är ju definitivt inte vår avsikt att idiotförklara våra läsare, men det hoppas jag du förstår. 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
October 4, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Det tänkte jag faktiskt inte på när jag skrev frågan men det blir å andra sidan enbart positivt för våra trogna läsare. Tills nu då. 😉
Det är ju definitivt inte vår avsikt att idiotförklara våra läsare, men det hoppas jag du förstår. 🙂
Nej jag överdrev medvetet lite när jag antydde att jag kände mig idiotförklarad. Tyckte bara det var så komiskt att svaret på frågan stod på samma sida... 😀
1 Guest(s)