Jo det är lite svårt med riktade produkter och i framtiden kommer vi försöka ha olika val men det är som det är denna månaden. Antingen får man köpa en prolle eller kanske sälja kortet om det nu inte skulle passa. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
August 24, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jo det är lite svårt med riktade produkter och i framtiden kommer vi försöka ha olika val men det är som det är denna månaden. Antingen får man köpa en prolle eller kanske sälja kortet om det nu inte skulle passa. 😉
Blir ni sponsrade med produkterna? Då är dem retail va?
Japp det är dem!
Men ska vi vara helt ärliga är monitorn använd några timmar på DH Winter 2003, får hoppas det inte är några problem.
Vi hade tyvärr inget val då vi var tvugna att använda den när vi mekade med vårt A64 FX-system 🙂
August 24, 2002
UndaC wrote: [quote=Kaleid]Av ren nyfikenhet: Hur många på ungefär är det som tävlar varje månad?
Tillräckligt "få" för att det ska vara en god chans att vinna. 😉
Det tror jag inte en sekund på. O)
Jag önskar iallafall att ni kan presentera dem rätta svaren på frågorna när tävlignen är avgjord. Det är min sista önskan.
June 30, 2001
Blackhawk wrote: Ursäkta
Jag ser inte en fråga nånstans...hur tävlar man då?
Klicka vidare, så hittar du.
Blackhawk wrote: Ursäkta
Jag ser inte en fråga nånstans...hur tävlar man då?
Du måste först och främst registrera dig i forumet och sen måste du mata in de uppgifter som det frågas efter i Månadstävlingen. Om du inte gör det kommer du inte kunna tävla.
Biblo: Jämfört med andra tävlingar är det väldigt bra vinstchans kan jag säga dig. Det är ett par hundra som är med varje månad men inte alla klarar sig fram genom alla delfrågor.
Vi håller faktiskt på att skriva om hela Månadstävlingens kod vilket kommer ge oss mycket bättre system för att skicka ut mail med rätt svar och antal rätt varje månad. Förhoppningsvis blir det klart tills Februari men annars så postar jag de rätta svaren i forumet efter tävlingen.
January 15, 2004
Vet inte om det är bara jag men jag ser inga alternativ till svaren (se nedan), vilka är alternativ.....känns en aning chansartat annars
----------------------------
Du är inloggad
Alla dina uppgifter finns. Du är redo att tävla
Frågorna
Fråga 2: Fråga3
Svar1 Svar2 Svar3 SKICKA IN
Vecka 2:Vilken är den rekommenderade uppdateringsfrekvensen för Huyndai L70S vid 1280x1024-upplösning?
November 9, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jämfört med andra tävlingar är det väldigt bra vinstchans kan jag säga dig. Det är ett par hundra som är med varje månad men inte alla klarar sig fram genom alla delfrågor.
näe!!
om "ett par hundra" = 200 som klarar alla frågor på 3 priser så e vinstchansen ca 6%
på trisslotter så e d 25% chans att man vinner
så triss e bättre :bok:
(fast där kanske man inte vinner TFT-skärmar, men ändå)
November 29, 2001
Stupid Ass wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Jämfört med andra tävlingar är det väldigt bra vinstchans kan jag säga dig. Det är ett par hundra som är med varje månad men inte alla klarar sig fram genom alla delfrågor.
näe!!
om "ett par hundra" = 200 som klarar alla frågor på 3 priser så e vinstchansen ca 6%
25 % på trisslotter?
jag har köpt tonvis med sådana i mina dagar och om det är 25 % vinschans så har jag verkligen haft en statistiskt väldigt osannolik otur 😉
October 7, 2002
Stupid Ass wrote: näe!!
Fast de flesta av vinsterna på triss är inte högre än vad en ny lott kostar...
2 Guest(s)