January 23, 2002
Stupid Ass wrote: ja kan inte nåt om vatten-kylning...
men ska d där "röret" stå innuti burken?
eller ska man trä ut slangarna genom nåt hål?o e d som det passiva chassit gjort till P4 me adapter till AMD64
eller funkar den till vanliga XP-processorer oxå?
Det blå "röret" ska stå utanför lådan med slangar in i lådan.
Sen innehåller "röret" pump å allt annat som behövs.
Vilka CPUer den passar till vet jag inte.
http://www.webhallen.com/prod......p?id=25726
treeo wrote: Och jag hoppas VERKLIGEN att det inte blir "ny vecka" på en söndag nu! Tack vara sånna misstag man missar frågor.
Om jag inte missminner mig går scriptet efter "7 dagars principen" vilket betyder veckobyte just på söndag. Det är dock inget misstag utan helt enkelt så scriptet fungerar.
Tävlingen kom upp igår (nyheten lite senare pga. en banner som fattades) men poängen är att det var gott om tid fram tills söndag för att svara på första frågan.
Tekniknörd som gillar att träna.
desdecado wrote: Det är inte första gången man ser en tävling där man hellre vill ha 3:e priset än 1:a priset...men det är ju en smaksak..
Jo smaken är ju som baken.. 🙂
Vi går helt sonika efter högst värde och går sedan neråt.
Tekniknörd som gillar att träna.
October 14, 2001
"Alla dina uppgifter finns. Du är redo att tävla
Frågorna
Vecka 3: Fråga3
Svar1 Svar2 Svar3
Vecka 2:Vilken ljudnivå utlovar Zalman på deras CNPS-produkter (Computer Noise Prevention System)?
Vecka 1:Fråga1"
Finner ingen logik i detta, vilken vecka är det nu? Och när blir det "ny vecka"? 🙂
October 25, 2003
TheWretch wrote: "Alla dina uppgifter finns. Du är redo att tävla
Frågorna
Vecka 3: Fråga3
Svar1 Svar2 Svar3Vecka 2:Vilken ljudnivå utlovar Zalman på deras CNPS-produkter (Computer Noise Prevention System)?
Vecka 1:Fråga1"
Finner ingen logik i detta, vilken vecka är det nu? Och när blir det "ny vecka"? 🙂
Ja, vilket svar är rätt då??
1, 2 eller 3?? 😉
3 Guest(s)