August 22, 2005
Då var det dags att sätta punkt för den andra måndastävlingen här på NordicHardware. Även denna gång var ABIT vår samarbetspartner och det var inga dåliga priser vi kunde erbjuda.
Vinnarna i tävlingen är nu korade och de lyckliga är följande!
• 1:a-pris: David ” ddaawiidd” Hammar - ABIT IC7-MAX3
• 2:a-pris: Thi "Sweed" Nguy- ABIT GF FX5600 Ultra OTES
• 3:e-pris: Robert "lostsoul" Ericson - ABIT GF FX5600 OTES
Ett stort grattis till vinnarna som inom kort kommer få sina priser i lådan!
Nästa månadstävling drar igång om någon dag så för er som inte nådda ända fram denna gång är det bara att ta nya tag.
[Image Can Not Be Found]
December 28, 2000
Mathias wrote: Jag tycker alla med 2000 eller fler inlägg ska ha bättre vinstchans 🙄
Varför inte ju tidigare man blev medlem desto större chans? 😛
Alla ska ju ha lika stor chans, annars är det ju orättvist. Får du större chans att vinna på bingolotto bara för att du har spelat i 10 år? Nej...
April 27, 2002
Kommer det ett E-mail med hur många rätt man hade denna gången också? isåfall önskar jag att dom kanske skriver ut vilka frågor man hade fel på (inte för att jag hade några fel :D).
annars en mycket spännande och intressant tävling, jag kommer definitivt vara med varenda vecka framöver.
February 13, 2003
December 28, 2000
ElyziuM wrote: Ni är bara avis på dom..
Grattis David din gås...nu vill jag se dig slut gnälla på LANEN som vi går på tillsammans...
Avis? Du måste skämta... 😛
Egentligen vet jag faktsikt inte varför jag var med... Verkar som om jag bara skulle slösa ännu mer pengar om jag vann... (t ex om jag vann moderkortet så skulle jag behöva köpa en till låda/processor/grafikkort/minne(?) etc... 😛 )
January 28, 2003
DeepBlueMagic wrote: Egentligen vet jag faktsikt inte varför jag var med... Verkar som om jag bara skulle slösa ännu mer pengar om jag vann... (t ex om jag vann moderkortet så skulle jag behöva köpa en till låda/processor/grafikkort/minne(?) etc... 😛 )
klar risk för det ja 😕
2 Guest(s)