May 22, 2001
Mind wrote: vadå vinnaren ?
jag skrev inte mitt namn någonstans !
hur ska jag vinna då !?
Tagit från SiBBoR:
Är man inloggad på NH så är det mejladressen i era profiler som ni kommer att kontaktas via. Är du inte inloggad ser ni klart och tydligt att man måste fylla i mejladress för hand.
June 17, 2001
Mind wrote: bra att den som var inskriven i profilen inte är funktionell längre då.
Det är ganska mycket din förlust... Men tack om du har medverkat 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 28, 2003
Måste man dela ut priser bara för att få läsarna att gå igenom ett frågeformulär? - Är det inte lite att muta folket? =) För ni lär väl kunna öka priserna på reklamen om många fyller i, vilket många lär göra när priser står på spel.
Men att bli "mutad" är väl inge fel på...
June 17, 2002
LuckyLuke wrote: Måste man dela ut priser bara för att få läsarna att gå igenom ett frågeformulär? - Är det inte lite att muta folket? =) För ni lär väl kunna öka priserna på reklamen om många fyller i, vilket många lär göra när priser står på spel.
eller hur... jag skulle fyllt i den utan mutor.. men mutor e alltid välkommna...=)
July 3, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=LuckyLuke]Måste man dela ut priser bara för att få läsarna att gå igenom ett frågeformulär? - Är det inte lite att muta folket? =) För ni lär väl kunna öka priserna på reklamen om många fyller i, vilket många lär göra när priser står på spel.
eller hur... jag skulle fyllt i den utan mutor.. men mutor e alltid välkommna...=)
Exakt! 😉
1 Guest(s)