December 19, 2000
Vi drar igång den största tävling NordicHardware haft någonsin! Hela 20 000 kronor i vinstvärde och ett Geforce 3 grafikkort med 64 MByte DDR Sdram som förstapris! Andra grafikkort, såsom kyro II, Geforce II MX kan man vinna eller varför inte ett fulltowerchassi på 300 watt? Tävlingen är mycket enkel och syftet är att göra NordicHardware ännu större, genom att värva medlemmar till vårt populära forum och låta fler ta del av vår gemenskap och lära sig mer om datorer och få hjälp med datorproblem. För att delta i tävlingen eller för att veta mera, gå till tävlingssidan och tävlingen som vi kallar Recruit 2001
December 20, 2000
December 20, 2000
behöver inte vara med på tävlingen, då jag redan upplyst hela min bekantskaps krets om detta superba Forum
tachk vare mig har ni nog fått 20 medlemmar
För bökigt, kommer att rekommendera er utan att delta i tävlingen.
Härligt att höra! Synd bara att du inte kan få dem medräknade i tävlingen.. 🙁
Men du får helt enkelt skaffa en större bekantskapskrets.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
December 22, 2000
On 2001-07-21 04:09, Jerry wrote:
Dumt men förtålig regel att hotmail adresser inte är godkända. Synd bara att alla ens kompisar har just sådana...
Precis, varenda en, och om nu tävlingen går ut på att värva fler meddlemmar, spelar de då nån roll om dem har hotmail..då borde de betyda att folk med hotmail inte får vara i forumet.
December 19, 2000
On 2001-07-25 00:32, [Iceboy] wrote:
On 2001-07-21 04:09, Jerry wrote:
Dumt men förtålig regel att hotmail adresser inte är godkända. Synd bara att alla ens kompisar har just sådana...Precis, varenda en, och om nu tävlingen går ut på att värva fler meddlemmar, spelar de då nån roll om dem har hotmail..då borde de betyda att folk med hotmail inte får vara i forumet.
Eftersom det skulle vara mycket enkelt att fuska med hotmail, så skulle de som ärligt värvat många medlemmar åsidosättas, och det vill vi ju inte
Sedan har ju de allra flesta internetleverantörerna (alla såvitt jag vet)såsom bip, spray, thalamus och telia mfl liknande, alltid ett email-konto upptill själva uppkopplingen. Rätta mig om jag har fel men alla som har hotmail borde ha ett eget email-konto upptill.
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik den 2001-07-25 06:51 ]
1 Guest(s)