April 17, 2005
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 är en mus som älskades av många. Trots att Microsoft slutade tillverka den så höll många fast vid sin mus och körde den så länge man bara kunde. Den var enkel i sin design och var av en bra storlek. Musen var den som höll uppe Microsofts del av musmarknaden gentemot Logitechs och dess då nya MX-serie. Nu långt efter detta har då Microsoft bestämt sig för att återintroducera Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0. Den "nya" musen kommer att finnas tillgänglig i september och verkar ha omarbetats något under huven.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
December 27, 2003
Imlal wrote: Vart hyffsat glad nu för min MSIE3.0 har fått för sig att börja dubbelklicka när jag vill enkelklicka. Var nära att beställa en MX518 nu när lönen kom.
köpte själv en MX518 (inget jag ångrar) när min 3.0 började slitas (egentligen köpte jag en IME4.0 först, men jag gillade inte steglös scroll)
lätt att man köper en ny 3.0 - om de inte är föör dyra förstås. men det borde de ju inte vara
January 19, 2003
Xenomorphed wrote: [quote=Imlal]Vart hyffsat glad nu för min MSIE3.0 har fått för sig att börja dubbelklicka när jag vill enkelklicka. Var nära att beställa en MX518 nu när lönen kom.
köpte själv en MX518 (inget jag ångrar) när min 3.0 började slitas (egentligen köpte jag en IME4.0 först, men jag gillade inte steglös scroll)
lätt att man köper en ny 3.0 - om de inte är föör dyra förstås. men det borde de ju inte vara
Tror jag orkar leva med mitt lilla dubbelklicknings problem då det inte alltid händer fram tills att den nya MSIE3.0 finns att få tag på :bgrin:
March 23, 2004
Imlal wrote: Vart hyffsat glad nu för min MSIE3.0 har fått för sig att börja dubbelklicka när jag vill enkelklicka. Var nära att beställa en MX518 nu när lönen kom.
Fick också problem med dubbelklick istället för enkelklick med min MSIE3.0. Även min far fick detta problem med sin MS Optical Mouse.
Den nya musen blev inte en Microsoftmus i alla fall
January 19, 2003
ptolemy wrote: [quote=Imlal]Vart hyffsat glad nu för min MSIE3.0 har fått för sig att börja dubbelklicka när jag vill enkelklicka. Var nära att beställa en MX518 nu när lönen kom.
Fick också problem med dubbelklick istället för enkelklick med min MSIE3.0. Även min far fick detta problem med sin MS Optical Mouse.
Den nya musen blev inte en Microsoftmus i alla fall
Den har fungerat bra i 3 år iaf. Så jag tror jag tar risken då jag tycker det är en helt underbar mus annars, knappar och allt sitter precis som det ska.
August 11, 2004
De ska ju tydligen släppa en mus med IE.3-liknanade fromoch med teknik från Razer (2000dpi och allt vad det är). Antagligen den som ni syftar på?Bild
November 27, 2003
Vharg wrote: De ska ju tydligen släppa en mus med IE.3-liknanade fromoch med teknik från Razer (2000dpi och allt vad det är). Antagligen den som ni syftar på?Bild
Nej, Explorer 3.0 kommer tillbaka. 🙂
//Andreas
September 1, 2002
Vharg wrote: De ska ju tydligen släppa en mus med IE.3-liknanade fromoch med teknik från Razer (2000dpi och allt vad det är). Antagligen den som ni syftar på?Bild
January 8, 2003
Kul att man kanske kan köp en ny om min jag har nu går sönder. Har haft min sedan maj 2002, köpte den som bulk för 650:-. 2 av mina 3 bröder använder med MS 3.0 efter att jag köpte min och dom provade den. Här finns lite av alla click den har fåttutstå, kan säga att hållbarare mus får man leta efter http://whatpulse.org/stats/pro.....uid=126387 .
August 15, 2004
Åh fy f*n va härligt! Den bästa musen jag någonsin kört med, har vart min kära Intellimouse Explorer 3.0, som verkar sjunga på sista versen eftersom den tycks ha glapp någonstans så den dör lite när den känner för det 🙁
Blir att köpa den nya versionen direkt! Någon som vet om det går att förbeställa den här i Sverige?
2 Guest(s)